سخنگوی وزارت بهداشت:

بهبودی بیش از ۸۸ هزار بیمار مبتلا به کرونا/ طی ۲۴ ساعت گذشته در ۱۴ استان فوتی نداشتیم

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۴ استان، موارد فوتی نداشته‌ایم و در پنج استان نیز فقط یک مورد فوتی ثبت شده است.
کد خبر: ۳۹۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ - 12May 2020

هیچ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در ۱۴ استان فوت نکرده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «کیانوش جهانپور» سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هزار و ۴۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی افزود: این در حالی است که ۷۵ درصد این افراد مبتلایان سرپایی هستند که نیازی به بستری نداشته و از خوشه‌های ناامن شناسایی شده‌اند.

جهانپور ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۱۰ هزار و ۷۶۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸ بیمار کووید ۱۹ که هفته‌ها از این بیماری رنج برده بودند، جان خود را از دست دادند.

به گفته وی مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به شش هزار و ۷۳۳ نفر رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۸۸ هزار و ۳۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور تصریح کرد: دو هزار و ۷۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تا کنون ۶۱۵ هزار و ۴۷۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه وضعیت استان خوزستان کماکان نگران‌کننده است، افزود: خوشبختانه در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۴ استان، موارد فوتی نداشته ایم و در پنج استان نیز فقط یک مورد فوتی ثبت شده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها