سردار مهری:

ناامن کردن صنعت هوایی برای سودجویان از اولویت‌های اصلی پلیس فرودگاه است

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم و ناامن کردن صنعت هوایی برای مجرمان و افراد سودجو اولویت اصلی پلیس در فرودگاه‌های سراسر کشور است.
کد خبر: ۳۹۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ - 12May 2020

حفظ امنیت، پیشگیری از وقوع جرایم و ناامن کردن صنعت هوایی برای سودجویان از اولویت‌های اصلی پلیسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «حسن مهری» فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در همایش سراسری فرماندهان پلیس فرودگاه‌های کشور که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار داشت: حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم و ناامن کردن صنعت هوایی برای مجرمان و افراد سودجو اولویت اصلی پلیس در فرودگاه‌های سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه اولویت‌های کاری برای سال ۹۹ از طرف فرمانده نیروی انتظامی ابلاغ شده است، افزود: ماموریت‌ها بایستی بر اساس اولویت‌های تعیین‌شده برنامه‌ریزی و گام‌های موثری در تحقق این اولویت‌ها برداشته شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: ویروس کرونا نباید تحت هیچ شرایطی از کیفیت خدمات انتظامی بکاهد و امنیت را تحت شعاع خود قرار دهد؛ بلکه باید برای آسایش و حفظ آرامش مردم تلاش مضاعفی داشته باشیم و از تجارب این فرصت به دست آمده برای بازنگری و ارتقاء کیفیت خدمات انتظامی به مسافران در شرایط مشابه الگوسازی کنیم.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: در این برهه حساس که خطر ابتلا به بیماری کرونا تهدیدی جهانی محسوب می‌شود، ضرورت دارد تمام کارکنان پایور و وظیفه خصوصاً کارکنان شاغل در گیت‌های بازرسی که با مسافران سروکار دارند، نکات بهداشتی را برابر پروتکل‌های اعلامی رعایت و فرماندهان نظارت جدی در این خصوص داشته باشند.

سردار مهری با قدردانی از تلاش مجموعه فرماندهی و کارکنان پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور در تأمین نظم و امنیت مطلوب در سال گذشته ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای کمک به آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا است؛ لذا همه همکاران همانند سال‌های گذشته در طرح خیرخواهانه مواسات و کمک‌رسانی به نیازمندان شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، «علی عابدزاده» رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و «سیاوش امیر مکری» مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که از مدعوین این همایش بودند از زحمات و تلاش پلیس در فرودگاه‌های سراسر کشور به‌منظور برقراری نظم و امنیت مطلوب قدردانی کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار