مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر:

راهبرد امسال برنامه‌های ویژه سوم خرداد استفاده از رسانه ملی و فضای مجازی است

عبدالامیر عریضاوی گفت: رویکرد امسال برنامه‌های ویژه سوم خرداد استفاده از رسانه ملی و فضای مجازی است و به همین منظور از همکاری و همراهی صداوسیمای مرکز خوزستان، صداوسیمای مرکز آبادان و دیگر رسانه‌ها تقدیر و تشکر داریم که مسئولیت انتشار این برنامه‌ها را در وسعت ملی به عهده گرفتند.
کد خبر: ۳۹۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹ - 12May 2020

راهبرد امسال برنامه های ویژه سوم خرداد استفاده از رسانه ملی و فضای مجازی است

«عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز در خصوص برنامه های مدنظر برای مراسم سوم خرداد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: ویژه برنامه‌های سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان از یکم خرداد با غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا شروع می‌شوند.

وی افزود: بازدید از کارگاه های تولید ماسک به خصوص کارگاه بانوان مرکز فرهنگی دفاع مقدس، نشست خبری با اصحاب رسانه، نصب بنر در ادارات و سطح شهرستان، اجرای برنامه زنده تلویزیونی مستقر در موزه جنگ خرمشهر، رژه خودرویی و قایق های نظامی و رونمایی از تمبر و اپلیکیشن های مجازی حوزه دفاع مقدس از دیگر برنامه های مد نظر برای پاسداشت سوم خرداد در خرمشهر است که با همت و همکاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و اعضاء ستاد شهرستانی سوم خرداد خرمشهر برنامه ریزی شده اند.

عریضاوی در پایان از رسانه ها به عنوان بهترین وسیله برای انتقال مفاهیم و محتوای مد نظر مناسبت ها به مخاطبین در بحران ها کرونا تقدیر کرد و گفت: رویکرد امسال برنامه های ویژه سوم خرداد استفاده از رسانه ملی و فضای مجازی است و به همین منظور از همکاری و همراهی صداوسیمای مرکز خوزستان، صداوسیمای مرکز آبادان و دیگر رسانه ها تقدیر و تشکر داریم که مسئولیت انتشار این برنامه ها را در وسعت ملی به عهده گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها