سردار حاجیلو خبر داد؛

راه‌اندازی ۱۱ استراحتگاه با ۸۵۰ تخت در شمال‌غرب کشور برای بیماران کرونایی

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا گفت: در راستای مبارزه با کرونا ۱۱ استراحتگاه توسط ارتش با ظرفیت ۸۵۰ تخت برای گذراندن دوره نقاحت بیماران بهبود یافته کرونایی در شمال‌غرب کشور راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۳۹۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ - 12May 2020

راه‌اندازی ۱۱ استراحتگاه با ۸۵۰ تخت در شمال‌غرب کشور برای بیماران کرونایی

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، با اشاره به اقدامات ارتش در مبارزه با کرونا در منطقه شمال‌غرب کشور اظهار داشت: ارتش از همان روزهای نخست با اجرای رزمایش بیولوژیک برای مبارزه با کرونا با تمام توان تلاش کرد و از همه ظرفیت‌هایش برای مهار و کنترل این بیماری بهره برد.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ پایگاه و ۶۰ ایستگاه ضدعفونی پایش و کنترل کرونا در منطقه شمال‌غرب ایجاد شده است، افزود: در این پایگاه‌ها ضمن کنترل مبادی ورودی نسبت به تب‌سنجی از مردم و ضدعفونی کردن خودروهای در حال رفت و آمد اقدام می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا با اشاره به اینکه ارتش مانند همه حوادث طبیعی و غیرمترقبه در کنار مردم بوده است، ادامه داد: در مبارزه با ویروس کرونا ارتش تا پای جای در خدمت به مردم بوده و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد تا اینکه ویروس کرونا مهار شود.

وی با اشاره به اینکه کار ضدعفونی معابر شهری و روستایی تاکنون در ۸۰ مرحله انجام شده است، عنوان کرد: علاوه بر ضدعفونی، کار غربالگری نیز به طور مستمر ادامه داشته و تاکنون ۵۶۹ نفر با مثبت شدن تست کرونا به مراکز درمانی معرفی شده‌اند.

امیرحاجیلو با اشاره به مشارکت ۳۱۵ هزار نفر در غربالگری ویروس کرونا تصریح کرد: راه‌اندازی ۱۱ نقاحتگاه با ۸۵۰ تخت توسط ارتش برای ارائه خدمات به افراد بهبود یافته کرونا پس از مرخصی از بیمارستان از دیگر اقدامات ارتش در مبارزه با کرونا در استان‌های واقع در شمال‌غرب ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار