مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان:

50 عنوان کتاب در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به چاپ رسیده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: ۵۰ عنوان کتاب در یکسال گذشته با موضوع دفاع مقدس در استان کردستان به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۳۹۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ - 13May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح الله مالکی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان امروز در دیدار با معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت: اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان عقبه ی نیروهای مسلح به شمار می رود و وظیفه این اداره‌کل این است که نقش همه نیروهای مسلح را  برجسته تر کند و تلاش و رشادت های نیروی انتظامی برای حفظ امنیت در جامعه و مرزها قابل تقدیر است.

این مسئول گفت: در سال گذشته 50 عنوان کتاب در حوزه ی خاطرات شهدا، جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس در کردستان به چاپ رسیده است.

وی به بررسی راه‌های تقویت همکاری بین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان به‌منظور ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و گفت: این اداره‌کل آمادگی لازم را دارد تا کتاب‌هایی از خاطرات پیشکسوتان نیروهای انتظامی در دوران دفاع مقدس را به چاپ برساند.

مالکی افزود: امنیت پایدار امروز مردم کردستان را مدیون خون سرخ شهدایی هستیم که برای دفاع از مملکت مان و برای حفظ ناموس مردم راهی جبهه ها شدند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: ضد انقلاب از مهربانی کردستانی‌ها سوء استفاده کردند و خواستند که اسم کردستان را بد جلوه دهند در حالی که استان کردستان مردمانی دیندار، رئوف و ولایتمدار هستند که برای پایداری این انقلاب تلاش های فراوانی را انجام داد‌ه‌اند.

وی کار کردن در حوزه آسیب های اجتماعی را امری واجب و اجتناب ناپذیر عنوان کرد و متذکر شد: امروز مقابله با این پدیده وظیفه انسانی همه مردم و مسئولان در هر جایگاهی است.

در ادامه سرهنگ محمد حیدریان و همراهانش از مزار شهدای گمنام باشگاه افسران سنندج بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها