فرمانده انتظامی کردستان:

مجموعه انتظامی در کنار مردم است

سردار «آزادی» گفت: مجموعه انتظامی کردستان علی‌رغم توطئه‌های دشمن همواره قاطعانه در برابر آن ایستاده و در کنار و خدمت مردم است.
کد خبر: ۵۰۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ - 06February 2022

مجموعه انتظامی در کنار مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی کردستان صبح امروز در مراسم تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان و بازنشستگان نیروی انتظامی استان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهید اخیر استان فارس و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره در اقصی نقاط کشور از مرز تا مرکز برای اعتلای ایران اسلامی آمادگی رشادت، شجاعت، ایثار و جانفشانی را دارد و هر از گاهی گلی از این گلستان پرپر و خونی دمیده و به کالبد انقلاب اسلامی اضافه شده تا اعتلای ایران اسلامی محفوظ و مردم در امنیت و آسایش باشند.

وی افزود: ۱۳ هزار شهید عرصه نظم و امنیت و ۲۳۰ هزار شهید در کشور همگی در راستای حفظ امنیت و آسایش مردم جان خود تقدیم کردند و فرماندهی انتظامی کردستان نیز به تبع از کشور همواره در خدمت مردم است و در این راه جانمان را تقدیم می‌کنیم.

سردار آزادی به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: رژه موتوری نیروهای انتظامی در روز 12 بهمن در شهرستان‌های استان، شرکت در نماز جمعه، غبارروبی مزار شهدا و دیدار و تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان را از جمله برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال بود و در شب 22 بهمن ماه نیز در شهرستان‌های استان نورافشانی خواهیم داشت.

وی ضمن تقدیر از پیشکسوتان و بازنشستگان نیروی انتظامی افزود: از مناعت طبع، صرفه جویی و عزت پیشکسوتان تقدیر می‌کنم چراکه با کمترین حقوق در خدمت نظام هستند و این حاصل 30 سال خدمت مقدس و سربازی در راه نظام و رهبری است.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: مجموعه انتظامی کردستان علی‌رغم توطئه‌های دشمن، اقدامات سوء و عملیات روانی که همواره در صدد نفوذ در نیروهای مسلح و انحراف افکار پیشکسوتان و سربازان هستند، اما همواره قاطعانه در برابر آن ایستاده و در کنار و خدمت مردم خواهیم ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار