فرمانده انتظامی کردستان:

توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی رویکرد اصلی نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی کردستان توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس در راستای انجام ماموریت‌ها و رسالت‌های کاری و سازمانی خود عنوان کرد.
کد خبر: ۳۹۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸ - 31May 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار علی آزادی صبح امروز در دیدار رئیس و کارکنان حوزه هنری استان کردستان گفت: رویکرد گذشته پلیس بیشتر رویکردی مبتنی بر جنگ سخت بود اما بعد از انقلاب و با تشکیل نیروی انتظامی ضمن تحکیم بخشیدن به این رویکرد در زمینه جنگ نرم نیز به صورت جدی ورود پیدا کرده است که مأموریت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مبتنی بر تقویت بیش از پیش این رویکرد است.

وی با اشاره به هجمه دشمنان به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول دوران انقلاب گفت: جمهوری اسلامی به عنوان یک مولود مبتنی بر اراده ملت با هدف مبارزه با ظلم و ستم و گسترش جهانی آن با ایستادگی و مقاومت، هیمنه پوشالی ایادی استکبار را در هم شکسته است و آنان که در مقابله‌های رو در رو و انواع و اقسام توطئه‌ها نتوانسته اند ره به جایی ببرند، به ابزار تحریم روی آورده اند که قطعاً این نیز همچون دیگر برنامه‌هایشان به شکست ختم خواهد شد.

فرمانده انتظامی کردستان افزود: امروز با شیوع ویروس کرونا دشمنان دیدند که جمهوری اسلامی با همبستگی در کنار تلاش‌های جهادگران عرصه سلامت و علی رغم تحریم‌های ظالمانه آمریکا و همپیمانانش علیه این ملت، این بیماری جهانی را مدیریت نماید و از بسیاری از کشورهای پیشرفته اروپایی از وضعیت مطلوب‌تری نیز برخودار باشد که تحسین همگان را نیز برانگیخته است.

وی برقراری امنیت و آسایش ملت توسط نیروی انتظامی را دلیل این دشمنی‌ها دانست و عنوان کرد: در مسیر درست برقراری امنیت پایدار امروز کشور لحظه‌ای کوتاهی صورت نخواهد گرفت و امروز استوارتر از همیشه در این مسیر گام برمی داریم.

سردار آزادی با تمجید از فعالیت‌ها و اقدامات حوزه هنری در بخش‌های مختلف گفت: از همکاری و همراهی هنرمندان حوزه هنری در مباحث مربوط به کاهش آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد، طلاق، سرقت، نزاع و بسترسازی فرهنگی در خصوص قوانین ومقررات انتظامی استقبال می‌کنیم و آماده عقد تفاهم نامه در این خصوص می‌باشیم.

دبیر ستاد مبارزه با موامخدر استان کردستاندر خصوص مبحث مواد مخدر، گفت: در این زمینه نیز تمام تلاش خود را در اختصاص اعتبار لازم در زمینه تولید آثار هنری در بخش‌های مختلف با مدیریت حوزه هنری در قالب تفاهم نامه سه جانبه انجام خواهیم داد.

وی موازی کاری در برنامه‌های فرهنگی وهنری را یک آقت عنوان کرد و خواستار تعامل و همگرایی و وحدت رویه در زمینه برنامه‌های فرهنگی وهنری در استان شد.

سردار آزادی اشاره به تغییر رویکردها در نسل جدید، گفت: در قدیم به زور بچه‌ها از بازی به خانه بر می‌گشتند اما امروز با ورود نرم افزارهای مختلف از جمله موبایل و فضای مجازی، بحث پویایی و شور نشاط در جامعه کاسته شده است که باید برای آن با زبان هنر برنامه ریزی کرد.

وی با استقبال از پیشنهاد رئیس حوزه هنری در زمینه ادبیات پایداری، گفت: ان شاء الله این دیدار زمینه‌ای باشد برای گسترش همکاری‌ها و به تصوبر در آوردن هنرمندانه رشادت‌های صورت گرفته فرزندان این آب و خاک در نیروی انتظامی که با تجربه و تخصص حوزه هنری میسر خواهد شد.

در پایان این دیدار بیانیه جامعه هنرمندان حوزه هنری استان کردستان در محکومیت تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا به سردارعلی آزادی تقدیم گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار