مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان خبر داد؛

برگزاری محافل قرآنی در هشت مسجد استان کردستان به‌مناسبت دهه فجر

«گلباغی» با اشاره به برگزاری محافل قرآنی در هشت مسجد استان کردستان، گفت: این محافل قرآنی با عنوان «شنه‌ی ره‌حمه‌ت» به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ - 06February 2022

محفل انسی با قرآن «شنه‌ی ره‌حمه‌ت» در سنندج برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، محفل انس با قرآن با عنوان «شنه‌ی ره‌حمه‌ت» به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی با حضور استاندار کردستان و علاقمندان به کلام وحی در مسجد قبا بهاران سنندج برگزار شد.

«کامل گلباغی» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در این محفل معنوی، با بیان اینکه مساجد به عنوان اولین پایگاه اجتماعی پیروزی انقلاب اسلامی در این مقطع زمانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، اظهار داشت: در این راستا مساجد استان کردستان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی میزبان محافل انس با قرآن هستند.

وی با اشاره به برگزاری محافل قرآنی در هشت مسجد استان کردستان، افزود: این محافل قرآنی با عنوان «شنه‌ی ره‌حمه‌ت» به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان برگزار می‌شود.

مسئول واحد قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، دهه مبارک فجر را بهترین فرصت برای یادآوری دستورات و آموزه‌های دینی قرآن دانست و گفت: امروز در این محفل قرآنی به قرائت کلام‌الله مجید با صدای قاریان برجسته استان گوش جان سپرده‌ایم.

خاطرنشان می‌شود در پایان این مراسم، ۱۷ نفر از مربیان، حافظان، موذنین و فعالان قرآنی برجسته استان کردستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها