مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد؛

برگزاری ۱۱۰ مجلس خانگی جزءخوانی قرآن در کردستان

حجت‌الاسلام «رازیانی» گفت: امسال ۱۱۰ مجلس خانگی جزءخوانی قرآن در ۱۰ شهر کردستان برگزار می‌شود تا برکت قرآن در خانه‌های مردم جاری و ساری شود.
کد خبر: ۵۱۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ - 13March 2022

برگزاری ۱۱۰ مجلس خانگی جزءخوانی قرآن در کردستانبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «برومند رازیانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان که با موضوع برنامه جزءخوانی ماه مبارک رمضان در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان این حوزه به ترویج فرهنگ قرآن اظهار داشت: متأسفانه برای همه برنامه‌ها پول هست جز قرآن؛ برای جشنواره‌های نوروز میلیاردی هزینه می‌‌شود اما وقتی نام قرآن می‌آید زبان‌ها بسته می‌شود و به لکنت می‌افتد.

وی با ابراز گله‌مندی از عدم توجه به فعالیت‌‌های قرآنی افزود: برای برگزاری تئاتر در استان کردستان چند میلیاردی هزینه می‌شود اما وقتی بحث قرآن پیش می‌آید ریال به ریال حساب می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان به دستورالعمل مدون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با بیمه فعالان قرآنی اشاره کرد و گفت: بیمه فعالان قرآنی مشروط کرده به اینکه که فعالان قرآنی حتماً در مؤسسات قرآنی فعالیت داشته باشند در حالی که مربیان مدرک‌دار و شناسنامه‌دار محروم هستند، لذا انتظار می‌رود مشکل بیمه همه فعالان عرصه تبلیغ و ترویج قرآن رفع شود.

وی حضور در محضر آیات قرآنی را فرصتی مغتنم دانست و از برنامه‌ریزی برای برگزاری جزءخوانی قرآن در ۱۰ شهر استان خبر داد و تصریح کرد: امسال ۱۱۰ مجلس خانگی در کردستان برگزار می‌شود تا برکت قرآن در خانه‌های مردم جاری و ساری شود.

رازیانی با اعلام اینکه محافل قرآنی توسط خود مردم برگزار خواهد شد، عنوان کرد: از تهیه کلیپ‌ها و تولید محتوای فرهنگی استقبال می‌کنیم و این آمادگی را داریم که همه روحانیون و مبلغان همکار با سازمان تبلیغات در راستای ترویج فرهنگ قرآن در کردستان همکاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها