نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

شهید روحانی مشهد مظهر «ایثار» و «تبلیغ» در ماه رمضان شد

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: تبلیغ، رنج‌ها و سختی‌های زیادی دارد و روحانی شهید جهادگر مشهد مقدس که سال‌ها به تبلیغ دین پرداخت، مظهر تبلیغ و ایثار در ماه رمضان شد.
کد خبر: ۵۱۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ - 07April 2022

شهید روحانی مشهد مظهر «ایثار» و «تبلیغ» در ماه رمضان شدبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در کردستان امروز در همایش طلایه‌داران شهرستان قروه اظهار داشت: روحانیون باید همواره خود را خدمتگزار مردم بدانند.

وی با بیان اینکه تبلیغ «مقارنات، الزامات، ثمرات و رنج‌هایی» دارد، افزود: مقارنات تبلیغ نیازمند مهارت و مطالعه بوده و مبلغ برای جلوگیری از بیان مطالب تکراری، باید به اطلاعات و دانش خود بیفزاید.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه باید در تبلیغ از سخنرانی‌های تکراری خودداری و جایگاه مخاطب در نظر گرفته شود، اضافه کرد: مبلغان گرچه با خلوص نیت وظایفشان را انجام داده اما شان آنان نیز باید در نظر گرفته شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی خدمت خالصانه را از دیگر مقارنات تبلیغ دانست و تاکید کرد: انسان نباید هیچ وقت در برخورد با مخاطب دچار ناراحتی شود، بلکه باید طوری برخورد کند که به وزن اخلاقیات مردم افزوده شود.

وی به الزامات و بایسته‌های اخلاقی تبلیغ پرداخت و گفت: مبلغان به مطالب اصلی، جدید و تاثیرگذار در هدایت مردم بپردازند.

حجت‌الاسلام پورذهبی دیدن و تجربه گرفتن را از ثمرات تبلیغ دانست و اظهار داشت: مبلغان در سفرهای شهرستانی و روستایی با ذائقه و خواسته مردم آشنا می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه به حادثه اخیر حرم مطهر رضوی اشاره کرد و ضمن محکومیت این واقعه تلخ یادآور شد: تبلیغ رنج‌ها و سختی‌های زیادی داشته که شهادت اخیر روحانی جهادگر مشهد مقدس نیز نوعی از زحمات است، این روحانی عزیز که سال‌های سال کار تبلیغ می‌کردند، مظهر تبلیغ و ایثار در ماه رمضان شد، امیدوارم همه ما نیز همواره خود را خدمتگزار مردم بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها