نماینده ولی فقیه در کردستان:

«تبلیغ» عرصه نصرت الهی است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: عرصه تبلیغ، عرصه نصرت الهی است و هیچ‌چیز را با نصرت دین خدا نباید تغییر داد؛ زیرا اگر خدا را یاری کنیم، خداوند نیز ما را یاری خواهد کرد.
کد خبر: ۵۱۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ - 06April 2022

کاشتن بذر محبت و امید لازمه امر تبلیغ استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، امروز (چهارشنبه) در همایش طلایه‌داران تبلیغ که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار داشت: عرصه تبلیغ، عرصه نصرت الهی است و هیچ‌چیز را با نصرت دین خدا نباید تغییر داد؛ زیرا اگر خدا را یاری کنیم، خداوند نیز ما را یاری خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت رعایت چهار مؤلفه در امر تبلیغ، افزود: «هوشیاری و بیان مطالب اصلی» از جمله این مولفه‌هاست و مبلغ باید باهوش باشد و بداند که چه مسائلی را می‌خواهد بیان کند تا اثرگذاری خود را داشته باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: «پرهیز از خرافات و داستان‌سرایی» از دیگر مؤلفه‌هایی است که باید مبلغین در امر تبلیغ آن‌را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه باید مراقب بود که شأن طرف مقابل را پایین نیاوریم، افزود: «مباحث اعتقادی» دیگر مؤلفه مهم در امر تبلیغ است و باید اعتقادات را بیان و از آیات قرآن کریم برای جلوگیری از انحرافات استفاده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه «کاشتن بذر محبت و امید» نیز لازمه امر تبلیغ است، یادآور شد: باید بذل محبت و امید بکاریم و مردم را امیدوار کرد و مبلغ نیز باید در این راستا موفق عمل کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: ماموستایان و علمای دینی شیعه و سنی علی‌رغم سختی زندگی و وضعیت نامناسب اقتصادی، در راستای کمک به تقویت دین اسلام تلاش می‌کنند که قابل تحسین است.

وی جنایت‌های تروریستی و حادثه دیروز حرم مطهر رضوی را محکوم و اعلام کرد: مشخص نیست این کشت و کشتار‌ها و انفجار‌ها چه بلایی است که در دنیا در حال گسترش است، سؤال این‌جاست تکفیری‌ها از کجا تأمین می‌شوند و با چه هدفی این کار‌ها را دنبال می‌کنند؟

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها