مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

مبلغان دینی واقعیت‌های روز را بازگو و تبیین کنند

حجت‌الاسلام «رازیانی» با بیان اینکه دشمن درصدد این است که واقعیات جامعه را پنهان و وارونه جلوه دهد، گفت: دشمنان نظام دنبال تحریف و نابودی مسلمانان هستند که مبلغان دینی باید واقعیت‌های روز را برای جامعه بازگو و تبیین کنند.
کد خبر: ۵۱۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳ - 06April 2022

مبلغان دینی واقعیت‌های روز را بازگو و تبیین کنندبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «برومند رازیانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز (چهارشنبه) در همایش طلایه‌داران تبلیغ که با حضور مسئولان کشوری و استانی در سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد، با تبریک ماه پر خیر و برکت مبارک رمضان، اظهار داشت: این ماه، ماه رحمت، مغفرت، قرآن، تفسیر و جلسات دینی بوده و بهترین فرصت برای تبیین امور است.

وی با بیان اینکه این همایش به‌منظور هم‌اندیشی تبلیغ در ماه مبارک رمضان برگزار شده است، افزود: در یک سال اخیر موضوع افزایش جمعیت و جهاد تبیین مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته و این بیانگر اهمیت مسئله است که باید به آن بپردازیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با تاکید بر اینکه نباید برای جهاد تبیین در جای خود و پشت میز بنشینیم، تصریح کرد: باید همه با هم به کمک هم در کف میدان حضور یافته و این امر رهبر معظم انقلاب اسلامی را در عمل تحقق ببخشیم.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد این است که واقعیات جامعه را پنهان و وارونه جلوه دهد، گفت: دشمنان نظام دنبال تحریف و نابودی مسلمانان هستند که مبلغان دینی باید واقعیت‌های روز را برای جامعه بازگو و تبیین کنند.

حجت‌الاسلام «رازیانی»، عرصه کنونی و مقابله با هجمه‌های دشمنان را سخت خواند و اظهار داشت: دنیای رسانه بسیاری از مخاطبان را به سمت خود کشیده و از خداوند متعال عاجزانه تمنا داشته که در این حوزه و از تله‌هایی که دشمن برای ما گذاشته، سربلند بیرون بیاییم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان واقعه روز گذشته در حرم رضوی را محکوم کرد و ابراز داشت: امیدواریم به عظمت این ماه مبارک، عاملان این جنایت به سزای اعمال خود برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار