مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد؛

برگزاری ۱۱۰ جلسه خانگی قرآن کریم در رمضان

حجت‌الاسلام «رازیانی» گفت: محور برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در سال‌جاری به سمت جلسات خانگی قرآن کریم سوق می‌یابد و با برنامه‌ریزی انجام شده ۱۱۰ جلسه خانگی قرآن کریم را در سراسر استان برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۱۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ - 27March 2022

برگزاری ۱۱۰ جلسه خانگی قرآن کریم در رمضانبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «برومند رازیانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز (یکشنبه) در دیدار با حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به برنامه‌های تبلیغات اسلامی کردستان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: محور برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در سال‌جاری به سمت جلسات خانگی قرآن کریم سوق می‌یابد و با برنامه‌ریزی انجام شده ۱۱۰ جلسه خانگی قرآن کریم را در سراسر استان برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود تعداد جلسات خانگی در ماه رمضان از این رقم بیشتر شود، افزود: در این جلسات ترجمه و تفسیر قرآن کریم نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان برگزاری محافل انس با قرآن کریم در شهرستان‌های استان را نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام رمضان خواند و تصریح کرد: اجرای برنامه محوری در ۱۰ شهرستان با محور حضرت خدیجه(س) و با شعار محبت مادری، پرداختن به شأن و جایگاه این بانوی بزرگ اسلام انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش تجلیل از روزه اولی‌ها و جشن تکلیف دختران و پسران استان نیز در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، بیان کرد: افطاری وحدت و مقاومت در ماه مبارک رمضان، نشست علمای روحانیون شیعه و سنی، همایش مبلغین ماه مبارک رمضان در قروه و بیجار، همایش مبشرین فرهنگی، احیای شب‌های ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی کردستان در این ایام است.

رازیانی اذعان کرد: با توجه به شرایط کرونایی شاید شیوه اجرای برنامه‌ها تغییر کند اما تعطیلی در اجرای برنامه‌های قرآنی و دینی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار