مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

فعالیت مبلغان دینی مجاهدتی فراموش‌نشدنی است

حجت‌الاسلام «رازیانی» گفت: حضور و فعالیت مبلغان دینی در نقطه به نقطه استان به ویژه شهرستان قروه مجاهدتی فراموش‌نشدنی.
کد خبر: ۵۱۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶ - 07April 2022

فعالیت مبلغان دینی مجاهدتی فراموش‌نشدنی استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، همایش طلایه‌داران شهرستان قروه امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، مسئولان و روحانیون در این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام «برومند رازیانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این مراسم با بیان اینکه حضور و فعالیت مبلغان دینی در نقطه به نقطه استان به ویژه شهرستان قروه مجاهدتی فراموش‌ نشدنی است، اظهار داشت: مخاطب جهاد تبیین خود ما هستیم، باید تلاش کنیم که در این‌ جنگ سخت در مقابل دشمن بایستیم.

وی گفت: دشمن از تحریم، فشار و جنگ به جایی نرسیده و هم‌اکنون به جنگ عملیات روانی روی آورده است که یقینا آن هم با هوشیاری مردم با شکست مواجه خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: تبلیغ اگر دستگاهی، دولتی و سازمانی باشد و مردم در این حوزه نقشی نداشته باشند، فراز و نشیب‌های زیادی خواهد داشت اما اگر تبلیغات پشتوانه‌ داشته باشد، مردم را جذب خواهد کرد.

وی با اذعان به اینکه در حوزه زیرساخت‌های تبلیغ مشکل داریم، عنوان کرد: شان همه ما خدمتگزاری بوده  و از همه مبلغان دینی درخواست کمک برای پیشبرد برنامه‌های این حوزه را خواهیم داشت.

اجرای طرح «هجرت امین» در قروه

حجت‌الاسلام «عباس عبدی» مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان قروه نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال به دلیل فروکشی کرونا، آئین‌های قرآنی و طرح «هجرت امین» در این شهرستان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه تمام توانمان را برای تحقق فرامین رهبری و تبلیغ واقعی و جهاد تبیین در این شهرستان به‌کار گرفته‌ایم، گفت: روحانیون و مبلغان دینی در راستای جلوگیری جدایی مردم از دین و افزایش جمعیت جامعه و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان تلاش می‌کنند.

مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان قروه تصریح کرد: تمام توانمان را برای ترویج امورات تبلیغی در سراسر استان به‌کار می‌گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها