رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

روحانیون همواره در طول انقلاب اسلامی نقش روشنگری جامعه را بر عهده داشتند

حجت‌الاسلام «آقاجانپور» گفت: روحانیون شیعه و سنی در طول انقلاب اسلامی همواره نقش آگاهی‌بخشی و روشنگری جامعه را بر عهده داشتند.
کد خبر: ۵۱۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶ - 28April 2022

روحانیون نقش آگاهی‌بخشی و روشنگری جامعه را بر عهده دارندبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «ضیاء‌الدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امروز (پنج‌شنبه) در یادواره شهدای روحانی استان کردستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای امنیت مرز بوم، اظهار داشت: روحانیون شیعه و سنی در طول انقلاب اسلامی همواره نقش آگاهی‌بخشی و روشنگری جامعه را بر عهده داشتند.

وی افزود: دشمنان با توطئه‌های مختلف جنگ را به ما تحمیل کردند؛ اما روحانیون شیعه و سنی در کنار مردم وارد صحنه شدند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه استان کردستان ۵۴ شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: شهدای رمضان همچون ماموستا شیخ‌الاسلام و برهان عالی در سنندج و سایر روحانیون بزرگوار به خاطر دفاع از دین اسلام و نظام ترور و به خاک و خون کشیده شدند و ناجوانمردانه آنان را به شهادت رساندند.

وی با انتقاد از اینکه روحانیون به چه جرمی باید به شهادت برسند، گفت: جرم جامعه روحانیت تنها پیروی از فرموده خداوند و پیامبر گرامی اسلام و دفاع از اسلام است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور با بیان اینکه روحانیون به عنوان جانشینان پیامبران، رسالت آنان را پیش برده و به تبلیغ دین اسلام و بیان واقعیت‌ها می‌پردازند، عنوان کرد: دشمنان با روشنگری و مردمی بودن مخالف هستند، جرم روحانیت این است که نقش پیامبران الهی را ایفا می‌کنند.

به گفته وی، اگر دیدیدم در زندگی طوری رفتار و زندگی می‌کنیم که دشمن خوشحال است، باید تجدید نظر کرد و رسالت پیامبران را دنبال کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امیدواریم خداوند توفیق پیروی از راه پر افتخار شهدا را به ما عنایت فرماید، یادآور شد: روحانیون شیعه و سنی اتحاد خود را در مقابل دشمنان حفظ کرده و اجازه سوءاستفاده و رسیدن به اهداف شوم و پلیدشان را ندهند.

در پایان این یادواره با اهدای لوح تقدیر، از خانواده‌های معظم شهدای روحانی استان کردستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها