مدیر حوزه علمیه کردستان خبر داد؛

برگزاری دوره مهارت‌های پژوهشی برای اساتید حوزوی کردستان

حجت‌الاسلام «رنجبر» با اشاره به برگزاری دوره مهارت‌های پژوهشی برای اساتید حوزوی کردستان با حضور اساتیدی از قم، گفت: دوره تربیت مربی مشاور که می‌تواند منشاء برکات بسیاری برای استان و طلاب و مدارس باشد.
کد خبر: ۵۱۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶ - 10April 2022

برگزاری دوره مهارت‌های پژوهشی برای اساتید حوزوی کردستانبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «نادر رنجبر» مدیر حوزه علمیه کردستان در دیدار مسئولان و اساتید حوزه علمیه کردستان با حجت الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان، گزارشی از برنامه‌های حوزه را ارائه کرد و اظهار داشت: همیشه به دنبال این بوده‌ایم که مدارس علمیه کردستان منفعل نباشند و فعال باشند، بنابراین زمانی که مدیریت حوزه علمیه تحرک داشته باشد بهتر می‌تواند به طلاب و روحانیان استان خدمات ارائه کند.

وی افزود: بعد از فروکش کردن کرونا، کلاس های در مدارس علمیه کردستان حضوری شده و سعی براین است که مدارس شادابی لازم را داشته باشند و در این میان تلاش داریم که در بحث برنامه های تهذیبی کارهای ویژه ای در بُعد کمی و کیفی انجام شود که یکی این از موارد، برگزاری درس اخلاق در مدارس است.

مدیر حوزه علمیه کردستان عنوان کرد: برای ایجاد شادابی در بین طلاب که به نوعی درگیر وضعیت کرونایی شده بودند، المپیاد ورزشی برگزار کردیم که با استقبال خوبی روبرو شد.

وی اضافه کرد: بحث جشنواره علامه حلی در سال گذشته با جدیت بیشتری پیگیری شد و از افراد منتخب تجلیل گردید و سعی شد روحیه پژوهش که مسئله اساسی در حوزه های علمیه می باشد در بین طلاب تقویت شود.

حجت الاسلام رنجبر با اشاره به برگزاری دوره مهارت های پژوهشی برای اساتید حوزوی کردستان با حضور اساتیدی از قم، افزود: دوره تربیت مربی مشاور که می تواند منشاء برکات بسیاری برای استان و طلاب و مدارس باشد با حضور و استقبال خوب خواهران و برادران طلبه روبرو شد و خروجی آن می تواند راه اندازی مرکز مشاوره اسلامی در سنندج باشد.

مدیر حوزه علمیه کردستان گفت: سرکشی از مدارس علمیه با حضور نماینده ولی فقیه در استان در سال گذشته مورد استقبال خوبی قرار گرفت و امیدواریم که امسال نیز این برنامه استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام رنجبر در پایان خاطرنشان کرد: معاونت های حوزه علمیه کردستان باید برنامه های شاخصی برای سال جاری تعریف کنند تا در بحث علمی و تهذیبی طلاب موفقی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار