امام جمعه سنندج:

ریختن خون انسان‌های بیگناه در هر نقطه‌ای از جهان محکوم است

ماموستا «رستمی» ضمن محکوم کردن جنایت اخیر در حرم رضوی و شهادت ۲ تن از روحانیون، گفت: ریختن خون انسان های بیگناه در هر نقطه‌ای از جهان، محکوم و گناه است و کسی حق ندارد عمدا جان فردی را بگیرد.
کد خبر: ۵۱۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ - 08April 2022

ریختن خون انسان‌های بیگناه در هر نقطه‌ای از جهان محکوم استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تا چه هنگامی باید شاهد خونریزی در جهان اسلام و کشته شدن انسان ایماندار به وسیله مسلمان دیگری باشیم، در حالیکه انسان بزرگترین و والاترین مخلوق خداوند است.

وی ضمن انتقاد از نبود اتحاد بین مسلمانان و محکومیت شهادت ۲ تن از روحانیون در بارگاه امام رضا(ع) اضافه کرد: جان انسان آنقدر با ارزش است که اگر فردی کسی را حتی با اشاره تهدید کند، مورد غضب پروردگار قرار می‌گیرد.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه کسی که خون انسان ایمانداری را از روی عمد بریزد، جایگاهش تا ابد در جهنم خواهد بود، ادامه داد: امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفافات ناگواری در جامعه اسلامی نباشیم.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به غمخواری مسوولان نسبت به مردم، اظهار داشت: بسیاری از اجناس و کالاها با قیمت بالا در بازار عرضه می‌شود که شرایط سختی را برای اقشار ضعیف جامعه ایجاد کرده است و باید مسوولان با اقدامی عملی نه با شعار، حرکتی انجام دهند.

وی از گران بودن لوازم خانگی و هزینه‌های دارو و درمان انتقاد کرد و گفت: امیدواریم دولت سیزدهم که آستین همت را برای رفع مشکلات مردم بالا زده است، وارد میدان شده و در عمل برای رفع مشکلات اقتصادی اقدام کند.

خطیب جمعه سنندج ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: این ماه نزد پروردگار آنچنان ارزشمند است که درگاه بهشت در آن باز و تمام درهای بهشت بسنه می‌شود که نشان از رحمت الهی در ماه رمضان دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار