امام جمعه سنندج:

نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف سرآمد است

«رستمی» گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های دفاعی، سیاسی و اقتصادی سرآمد است.
کد خبر: ۵۰۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ - 18February 2022

نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف سرآمد استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، ماموستا «فایق رستمی» امام جمعه سنندج ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه که در مسجد جامع اقامه شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: متاسفانه امروز یکی دیگر از خطیبان دلسوز مردم، عالم ربانی و جلیل‌القدر ماموستا حسامی که ۲۷ سال در این جایگاه امام جمعه سنندج بود، از میانمان رفته و این ضایعه‌ای دردناک است؛ عالمی که الگوی اخلاق، وحدت، مهربانی و انسانیت بود.

وی به خدمت‌رسانی نظام به مردم در دورترین نقاط روستایی استان اشاره کرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی از لحاظ اقتدار ملی، دفاعی، نظامی، سیاسی، صنعتی، اقتصادی، منابع خدادادی و نیروی انسانی امروزه سرآمد است و در همین استان نیز جوانان زیادی به برکت انقلاب تحصیل و مدرک دکتری گرفته که نیازمند توجه مسئولان هستند.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان مورد توجه رهبرمعظم انقلاب قرار گرفته است گفت: امید می‌رود از ظرفیت جوانان تحصیلکرده در مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها استفاده شود.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه کارها با شعار پیش نمی‌رود، بلکه عمل لازمه پیشرفت کارهاست، ادامه داد: جوانان فارغ‌التحصیل زیادی به دفتر بنده مراجعه کرده که درخواست شغل به مسئولان داده‌اند، اما اعلام شده که مجوز استخدامی نداریم اما از سویی دیگر پروژه‌ها و طرح‌های زیادی آغاز و رها شده که می‌توان از ظرفیت اینها هم استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت کشور رو به پیری است، عنوان کرد: جوانان امید و آینده کشور هستند و باید از توانایی و ظرفیت آنان استفاده شود.

امام‌جمعه سنندج با تاکید بر اینکه مسئولان قدردان وحدت و حضور مردم در همه صحنه‌ها باشند، گفت: امیدواریم دولتمردان برای رفع بیکاری جوانان و مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود هر گونه تخریب، برتری‌جویی و بدگویی انسان‌ها را از دیدگاه قرآن دور از انسانیت خواند و یادآور شد: مسئولان در برخورد با مردم و فقیر و فقرا خود را برتر ندانسته و غرور و تکبر نداشته باشد.

ماموستا رستمی اسلام را دین احترام، انسانیت، ترحم و مهربانی خواند و همه مردم را به رعایت کرامت انسان‌ها و دوری از تهمت، فتنه‌گری و تخریب شخصیتی دعوت کرد و ابراز داشت: امیدوارم خداوند متعال همه ما را از اختلاف و تفرقه دور کرده و در سایه امنیت و آسایش کنونی، وحدت و اتحاد کنونی را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار