امام جمعه سنندج:

تنها راه شکست دشمنان وحدت و اتحاد میان مسلمانان جهان است

ماموستا «رستمی» با بیان اینکه امیدواریم به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف باشیم، گفت: تنها راه شکست دشمنان وحدت و اتحاد میان مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۵۱۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ - 29April 2022

تنها راه شکست دشمنان وحدت و اتحاد میان مسلمانان جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز را بیانگر وحدت بین ملت ایران برای دفاع از مظلومان فلسطین دانست و اظهار داشت: مردم و مسئولان استان با شرکت گسترده در این راهپیمایی، نشان دادند که حامی و غمخوار ملت مظلوم فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف باشیم، افزود: تنها راه شکست دشمنان وحدت و اتحاد میان مسلمانان جهان است.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها به بزرگداشت هفته کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگر در دین اسلام و از دیدگاه پیامبر(ص) جایگاه ویژه‌ای دارد و چرخ اقتصاد کشور به دست کارگران می‌چرخد تا جایی که پیامبر همواره به نگاه داشتن حرمت کارگران و پرداخت حقوق و دستمزد آنها تاکید کرده است.

وی در ادامه به هفته معلم اشاره کرد و ضمن گرامیداشت این ایام، معلمان را سرمایه مملکت عنوان کرد و گفت: معلمان سرمایه‌های ارزشمند هستند و رشد و ترقی کشور نیازمند معلمان توانمند است.

ماموستا رستمی در ادامه امنیت را یکی از مهمترین نعمت‌های الهی خواند و افزود: تامین امنیت اقتصادی نیازمند تلاش و همت جهادی و مضاعف همه مسئولان است و در کنار امنیت مرزها، باید مردم از امنیت اقتصادی و معیشتی نیز برخوردار باشند.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز شاهد بالا بودن قیمت اجناس در استان و کشور هستیم و نیاز است مسئولان آستین همت را بالا بزنند و با تلاش و همت مضاعف، چاره اندیشی و مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار