بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به‌مناسبت روز جهانی قدس؛

«روز قدس» روز وعده قطعی الهی مبنی بر افول آمریکا و سقوط رژیم اشغالگر قدس است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت روز جهانی قدس، اعلام کرد: تردیدی نیست که روز قدس، روز وعده قطعی الهی مبنی بر افول آمریکا و سقوط رژیم اشغالگر قدس در منطقه است و بی شک با جهاد و مقاومت امت اسلامی تحقق می‌پذیرد.
کد خبر: ۵۱۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ - 28April 2022

بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت روز جهانی قدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، این روز را، روز وعده قطعی الهی مبنی بر افول آمریکا و سقوط رژیم اشغالگر قدس در منطقه دانست.

در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی هَدانا لِهذا وَ ما کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْ لا أَنْ هَدانَا اللَّهُ

روز قدس، یادآور یکی از ابتکارات امام راحل عظیم‌الشأن و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان عالم به ویژه فلسطین مظلوم و اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس آن رژیم صهیونیستی است.

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس توسط رهبر کبیر انقلاب، تصمیمی استراتژیک برای احیای تفکر وحدت و یکپارچگی جهانی امت اسلامی است.

تردیدی نیست که روز قدس، روز وعده قطعی الهی مبنی بر افول آمریکا و سقوط رژیم اشغالگر قدس در منطقه است و بی شک با جهاد و مقاومت امت اسلامی تحقق می‌پذیرد. از این رو، دولت‏‌های اسلامی باید در مقابله با سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی، متحد شده و به پشتیبانی از ملت غیور فلسطین برخیزند و با بسیج امکانات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی خود، طومار حیات این رژیم نامشروع را در هم پیچیده و این غده سرطانی را از قلب دنیای اسلام، محو کنند.

در واقع راهپیمایی روز قدس هرگز نمادین نبوده؛ بلکه رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان پر از حیرت و وحشت نظام سلطه است که با نمایش اتحاد و همبستگی، به مقابله با نماد اتم ظلم در عصر تکنولوژی، یعنی اسراییل جنایتکار می‌پردازد و شرکت مسلمانان در این راهپیمایی باعث ایجاد همدلی و اتحاد میان شیعه و سنی در سطح جهان است که با سر دادن ندای «هیهات من الذله» و «مرگ بر اسرائیل» و اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، این نکته را به سراسر دنیا می‌رساند که اسرائیل، این غده سرطانی منطقه، هیچ‌گاه نمی‌تواند میان امت اسلامی جدایی بیندازد و بایستی از سطح روزگار محو شود.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان ضمن ستایش آرمان‌های والای قدس و در لبیک به ندای ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) که فرمودند: «روز قدس فرصتی برای همدلی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است» و در حمایت از فداکاری‌های صاحبان اصلی قدس شریف، جنایات و رذالت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم می‌نماید، از همه مردم عزیز و بزرگ استان کردستان دعوت می‌نماید تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار