مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

قدس محور وحدت همه مسلمین جهان است

حجت‌الاسلام «رازیانی» قدس را محور وحدت همه مسلمین جهان دانست و گفت: قدس هرگز فراموش شدنی نیست و ان‌شاءالله هرچه زودتر به دست مسلمانان آزاد خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳ - 24April 2022

قدس محور وحدت همه مسلمین جهان استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «برومند رازیانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز در نشست مشترک علما و روحانیان شهرستان سقز که با محوریت «قدس محور وحدت و مقاومت» برگزار شد اظهار داشت: امروز قدس، یعنی قبله اول مسلمانان زیر چکمه‌های دژخیمان صهیونسیت است و باید با اتحاد همه مسلمانان آزاد شود.

وی ادامه داد: دشمن همواره در صدد این بوده که بین مسلمانان به ویژه مسلمانان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند و به شهادت رساندن چهار روحانی در ماه گذشته در همین راستا بوده که با هوشیاری تمام این نقشه شوم آنان خنثی شد.

وی با بیان اینکه مسلمانان ایران اسلامی سال‌هاست که برادروار در کنار هم زندگی می‌کنند و دشمن به ویژه دشمن صهیونیستی به همین خاطر همیشه تلاش کرده است بین ما تفرقه ایجاد کند که وحدت تنها راه شکست آنان در این مساله است.

رازیانی‌ با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در تمام شهرهای استان کردستان برگزار خواهد شد، افزود: باید مردم و همه مسئولان و سایر قشرها با حضور همه‌جانبه در این راهپیمایی، انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نگاه به قدس را یک نگاه دینی و نه سیاسی عنوان کرد و گفت: مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس امسال بار دیگر همبستگی خود را به مردم فلسطین نشان خواهند داد.

وی با دعوت مجدد از همه برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس که از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، در هم شکستن رژیم کودک‌کش صهیونیستی را جلوتر بیندازند.

رازیانی قدس را محور وحدت همه مسلمین جهان دانست و گفت: قدس هرگز فراموش شدنی نیست و ان‌شاءالله هرچه زودتر به دست مسلمانان آزاد خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: امروز روحانیون علاوه بر ترویج دین، وظیفه سنگینی هم در برابر زیاده‌خواهی دشمنان که همان تفرقه است بر عهده دارند و باید در سطح جامعه بیش از هر زمان دیگری روشنگری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار