حضور مردم انقلابی استان کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس

مردم انقلابی استان کردستان در روز قدس، حمایت خود را از قدس شریف و مظلومان و ستمدیدگان فلسطین اعلام می‌کنند و با فریادهای «مرگ‌بر آمریکا« و «مرگ‌بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی به گوش جهانیان می‌رسانند.
کد خبر: ۵۱۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ - 29April 2022

راهپیمایی روز جهانی قدس در کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روزی که با درایت پرچمدار عزت مسلمین در عصر حاضر یعنی حضرت امام خمینی (ره) «روز قدس» نام نهاده شده است، مسلمانان و آزادی‌خواهان سراسر جهان، دست در دست هم، فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند و انزجار خود را از توطئه‌ها و دسیسه‌های روزافزون مجمع جانیان صهیونیستی - آمریکایی اعلام می‌کنند.

مردم انقلابی استان کردستان نیز امروز آمده‌اند تا حمایت خود را از قدس شریف و مظلومان و ستمدیدگان فلسطین اعلام کنند و با فریاد‌های «مرگ‌بر آمریکا» و «مرگ‌بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی و سایر ظالمان دنیا، به گوش جهانیان برسانند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور امروز جمعه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در سراسر استان کردستان در حال برگزاری است.

حضور قشر‌های مختلف مردم، زن و مرد، پیر و جوان امروز در شهرستان‌های کردستان چشمگیر است و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس، دست نوشته‌هایی مزین به تصاویری از مبارزات مردم فلسطین و قبله اول مسلمانان قدس شریف در دست دارند تا نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس اعلام کنند.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۸ هجری خورشیدی مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هجری قمری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

تا امروز، هر سال نه فقط ایرانیان، بلکه آزادی‌خواهان بسیاری از کشور‌های جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فریاد خود، همبستگی بین‌المللی با مردم فلسطین و حمایت از حقوق قانونی آنان را اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار