رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

ایران اسلامی نقطه امید مظلومان در یمن، لبنان، فلسطین و سوریه است

حجت‌الاسلام «آقاجانپور» گفت: امروز دشمنان ما نه‌تنها نمی‌توانند جرأت تعرض به ایران را در سر بپرورانند، بلکه ایران اسلامی نقطه امید مظلومان در یمن، لبنان، فلسطین و سوریه شده است.
کد خبر: ۵۱۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱ - 29April 2022

ایران در اوج اقتدار نظامی و دفاعی، نقطه امید مظلومان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امروز (جمعه) در راهپیمایی روز قدس که با حضور پرشور مردم کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز یوم‌الله و یکی از روزهای الهی و جلوه نگاه پروردگار به ملت ایران است که آن‌ها را با زبان روزه برای حمایت از مظلومان و ستم‌دیدگان به میدان آورده است.

وی افزود: مردم کردستان همانند سراسر کشور با زبان روزه به میدان آمده‌اند و با فریادهای بلند خود، از مظلومان دفاع می‌کنند که این امر مهم جزو تعالیم دینی و اسلامی ما است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور دفاع از مظلومان فلسطین را وظیفه اسلامی و انسانی عنوان کرد و گفت: فلسطین، سرزمینی اسلامی با مردمی مسلمان است که غاصبان به آن حمله کرده و با قساوت، مردم بی‌گناه این کشور را کشتند و به زور این مردمان را از سرزمین و خانه و کاشانه خود بیرون راندند.

وی تصریح کرد: امروزه کشورهای غربی بر خلاف شعار حمایت از حقوق بشر و دفاع از مظلوم، از ظالم حمایت می‌کنند و سلاح و تسهیلات خود را در اختیار غاصب‌گران قرار داده‌ و از اینکه در روز روشن خانه‌ها بر سر مردم بی‌گناه ویران شود، هیچ ابایی ندارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها اشاره کرد و افزود: واقعه کفر قاسم، کشتار فلسیطنی در صبرا و شتیلا و هزاران جنایت دیگر، نمونه‌ای از جنایت‌های وحشیانه رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی است که با کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین، رسوایی دیگری را برای خود رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از کشورهای اسلامی متأسفانه راه سازش با دشمنان را در پیش گرفته‌اند و با حامیان رژیم اشغالگر و آمریکا قرارداد صلح امضا کردند و با قاتلان کودک‌کش فلسطین دست دوستی داده‌اند؛ در حالی که این امر مخالف آیات قران و تعالیم اسلامی است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور تصریح کرد: جبهه مقاومت همواره در تاریخ مبارزات فلسطین سلاحی جز سنگ و کلوخ نداشتند و دشمن در مقابل از گلوله‌های سرب آتشین استفاده کرده است؛ اما امروز نیروهای جبهه مقاومت روحیه دیگری گرفته‌اند و اگر رژیم اشغالگر موشک بزند، جواب آن‌ها موشک و گلوله آتشین است و این امر از عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران که در اوج اقتدار نظامی و دفاعی قرار دارد، نشات می‌گیرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: امروز دشمنان ما نه تنها نمی‌توانند جرأت تعرض به ایران را در سر بپروانند؛ بلکه ایران اسلامی نقطه امید مظلومان در یمن، لبنان، فلسطین و سوریه شده است.

وی به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نابودی اسرائیل اشاره کرد و گفت: پنج سال از وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرموند اسرائیل ۲۵ سال اینده را نخواهید دید، گذشته است و امروز ما مقاومت را در درون سرزمین‌های اشغالی می‌بینیم؛ وعده خدا حتمی است و قدس آزاد می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار