سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره:

روز قدس نماد وحدت مسلمانان در برابر کفر است

«حسینی» گفت: روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان در برابر کفر و رژیم صهیونیستی است و همه باید در مظلومیت از مردم فلسطین در راهپیمایی شرکت کنیم.
کد خبر: ۵۱۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ - 27April 2022

روز قدس نماد وحدت مسلمانان در برابر کفر استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «سید طاهر حسینی» سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره امروز در جلسه هماهنگی مراسم روز قدس در دیوندره اظهار داشت: کشور و مردم فلسطین برای امت اسلام بسیار مهم بوده و همه مسلمانان وظیفه دارند در این روز در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند چون روز قدس عامل اتحاد مسلمانان به شمار می‌رود.

وی گفت: هدف از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس زنده نگه داشتن این روز به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بعد از دو سال همه گیری ویروس کرونا امسال با کاهش آمار مبتلایان به این ویروس، مراسم روز قدس مثل سال های پیش از کرونا برگزار می‌شود، افزود: روز جهانی قدس امسال به عنوان اولین روز جهانی قدس در قرن جدید بار دیگر با حضور پرشور مردم در حمایت از مردم فلسطین برگزار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره گفت: تمام دستگاه‌ها و نهادهای برگزار کننده روز قدس در شهرستان باید با برنامه‌ریزی‌های لازم زمینه حضور پر شور مردم ولایتمدار مناطق مختلف شهرستان دیواندره را فراهم کنند.

حسینی ابراز داشت: تجمع اولیه مردم ساعت ۹:۳۰ در میدان قلم بوده و ساعت ۱۰ همزمان با سراسر کشور راهپیمایی به سوی میدان لاله های واژگون شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار