معرفی کتاب؛

«چهره فراموش‌نشدنی جبهه مقاومت»

کتاب «چهره فراموش‌نشدنی جبهه مقاومت» بخش‌های مختلفی از زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را روایت کرده است.
کد خبر: ۵۰۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۸ - 20March 2022

«چهره فراموش نشدنی جبهه مقاومت»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، کتاب «چهره فراموش‌نشدنی جبهه مقاومت» نوشته «معین پرویزی» بخش‌های مختلفی از زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را روایت کرده است.

این کتاب زندگی و فعالیت‌های سردار دل‌ها در دوران نهضت انقلاب اسلامی، عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس، مسئولیت‌های وی در لشکر ۴۱ ثارالله (ع)، فرماندهی نیروی قدس سپاه، جنگ‌های داخلی عراق، سوریه، کردستان، نقش او در مقابله با داعش و فعالیت‌های وی در منطقه غرب آسیا و داخل ایران، وجهه عمومی وی در رسانه‌های ایران و جهان، شهادت این سردار اسلام و پیامد‌های آن و دیدگاه‌ها و نظرات رهبران گروه‌های مقاومت اسلامی و جهان و متن کامل وصیت‌نامه‌اش را شامل می‌شود.

هم‌چنین در کتاب «چهره فراموش‌نشدنی جبهه مقاومت» خاطراتی متنوعی از افسر ارشد روس و ماجرای آزادی خلبان روسیه از چنگال داعش، آزادسازی شهر آمرلی و خاطرات مسولین ارشد اقلیم کردستان عراق و فرماندهان و پیشمرگه‌ها نیز وجود دارد.

کتاب ۲۵۰ صفحه‌ای «چهره فراموش‌نشدنی جبهه مقاومت» دارای ۲۰ فصل بوده که توسط انتشارات «صریر» در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها