بیانیه انجمن راویان فتح رضوی؛

روز قدس شکوه همبستگی امت واحده اسلام

انجمن راویان فتح رضوی با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت روز قدس، مسئله فلسطین را خواسته ملت‌های مسلمان و همه آزادی‌خواهان جهان دانست.
کد خبر: ۵۱۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ - 29April 2022

روز قدس شکوه همبستگی امت واحده اسلامبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و نامگذاری این روز توسط امام خمینی (ره) به نام روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا

سلام بر قدس، قبله اول مسلمین!

سلام بر پاسداران بدون مرز که برای رهایی قدس شریف به پا خواسته‌اند!! و سلام بر «روز جهانی قدس» که از سال ۱۳۵۸ تاکنون عظمت و شکوه همبستگی امت واحده اسلامی را به نمایش گذاشته است!!!.

وقتی مجامع بین‌المللی در برابر رفتار مرگبار رژیم غاصب و نامشروع صهیونسیتی سکوت کرده و چشم خود را بر تمام فجایع غیر انسانی می‌بندد، چاره‌ای نیست جز اینکه در نقطه‌نقطه جهان اسلام قطره‌ها تبدیل به رود و رودها تبدیل به سیل شود تا کاخ‌های ستم را ویران گردد و دنیا بداند؛ «بیت‌المقدس» پایتخت و قبله اول جهان است.

از این جهت راویان فتح خراسان رضوی در استقبال از یادگار ارزشمند امام راحل (قدس سره) روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ به خیابان‌ها می‌آیند تا فریاد «مرگ بر اسرائیل» را همراه با دیگر امت اسلام در کوچه‌های تاریخی طنین‌انداز نمایند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار