بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس ‌کردستان به مناسبت روز جهانی قدس؛

روز قدس، روز وعده قطعی الهی مبنی بر سقوط رژیم اشغالگر قدس در منطقه است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ - 06May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی هَدانا لِهذا وَ ما کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْ لا أَنْ هَدانَا اللَّهُ

روز قدس، یادآور یکی از ابتکارات امام راحل عظیم الشأن و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان عالم به ویژه فلسطین مظلوم و اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس آن رژیم صهیونیستی است.

با گذشت ۷۲ سال از اشغال رسمی سرزمین فلسطین با توطئه انگلیس خبیث و امریکای جنایتکار توسط صهیونیست‌ها و محاصره مظلومانه و تدریجی ملت شجاع فلسطین برابر چشم جهانیان ، این زخم دیرینه همچنان ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه و حق طلب عالم را رنج می‌دهد و موضوع فلسطین را همچنان در صدر مسایل و دغدغه‌های مهم منطقه‌ای‌، بین‌المللی و اسلامی قرار داده است.

تردیدی نیست که روز قدس، روز وعده قطعی الهی مبنی بر افول آمریکا و سقوط رژیم اشغالگر قدس در منطقه است و بی شک با جهاد و مقاومت امت اسلامی تحقق می‌پذیرد. از این رو، دولت‏های اسلامی باید در مقابله با سیاست عادی‏ سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی، متحد شده و به پشتیبانی از ملت غیور فلسطین برخیزند و با بسیج امکانات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی خود، طومار حیات این رژیم نامشروع را در هم پیچیده و این غده سرطانی را از قلب دنیای اسلام، محو کنند.

در واقع راهپیمایی روز قدس هرگز نمادین نبوده بلکه «رژه سپاهیان اسلام» در برابر چشمان پر از حیرت و وحشت نظام سلطه است که با نمایش اتحاد و همبستگی، به مقابله با نماد اتم ظلم در عصر تکنولوژی، یعنی اسراییل جنایتکار می‌پردازد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت اعلام می‌دارد امسال گرچه راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود و با توجه به مسئله شیوع جهانی ویروس کرونا مردم نیز حسب تصمیم مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل خواهند کرد‌، اما از تمام ظرفیت‌ها از جمله ظرفیت فضای مجازی جهت حمایت ازآرمان فلسطین و جبهه مقاومت استفاده خواهیم کرد تا این روز و مظلومیت قدس شریف هیچ‌گاه از یاد و اذهان مسلمانان جهان پاک نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها