نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

خداپرستی، تقوا و معنویت شاخصه شهداست

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: شهدا با به‌کارگیری شاخصه‌های «خداپرستی»، «تقوا» و «معنویت» الگو و اسوه شدند.
کد خبر: ۵۱۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ - 10April 2022

خداپرستی، تقوا و معنویت شاخصه شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، امروز (یک‌شنبه) در مراسم بزرگداشت بیست‌وسومین سالگرد شهادت سپهبد «علی صیاد شیرازی» که با حضور جمعی از مسئولان، فرماندهان و نیرو‌های نظامی و انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که در عرصه امنیت، ارتش و سپاه قدم برمی‌دارند، باید دارای شاخصه‌هایی برای الگو شدن باشند و بر اساس آن‌ها گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه شهادت در عرصه جنگ و جهاد ارزش ویژه‌ای دارد، افزود: یاد و خاطره شهدا الگوی ماست و به آن افتخار می‌کنیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی به شاخصه‌های قرآنی شهدا در سوره انفال اشاره کرد و گفت: شهدا با به‌کارگیری شاخصه‌های «خداپرستی»، «تقوا» و «معنویت» الگو و اسوه شدند.

وی با بیان اینکه «تقوا» شاخصه اصلی یک ژنرال در جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: لباس نیرو‌های مسلح ارزشمند و مقدس است؛ بنابراین باید ایمان آن‌ها به خدا روزافزون باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان یادآور شد: شهید صیاد شیرازی از شهدای شاخص و الگو است که در عرصه عبادت و معنویت نیز شاخص بوده و در عرصه جهاد با تأسی از امام علی (ع) همیشه آماده جهاد در راه خدا بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها