مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

خانواده‌های شهدا اسناد و مفاخر انقلاب اسلامی هستند

«نجفی» با تاکید بر اینکه استقامت و شجاعت خانواده‌های شهدا برای مردم عبرت‌آموز است، گفت: خانواده‌های شهدا اسناد و مفاخر انقلاب هستند و دیدار با آن‌ها برای ما ذخیره آخرت است.
کد خبر: ۵۱۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ - 09April 2022

خانواده شهدا اسناد و مفاخر انقلاب هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «رضا نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در راستای «طرح رمضان» و با هدف تکریم جامعه هدف ایثارگران، با تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران «دهگلان» دیدار کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا اسناد و مفاخر انقلاب اسلامی، چشم و چراغ ملت ایران و مایه عزت و سربلندی کشور هستند.

وی با تاکید بر اینکه استقامت و شجاعت خانواده‌های معظم شهدا برای مردم عبرت‌آموز است، افزود: امروز جوانان در راه اسلام و آرمان بلند انقلاب اسلامی به تأسی از شهدای سرافراز، درس شجاعت، ایثار و ازخودگذشتگی فرا می‌گیرند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا برای ما ذخیره آخرت است و امیدواریم مایه عاقبت به خیری ما شود.

امنیت کشور ثمره خون پاک شهیدان است

«حمیدرضا معتصمی» فرماندار شهرستان دهگلان نیز در این دیدار اظهار داشت: آرامش و امنیتی که امروز بر کشور ما حکم فرماست، ثمره خون پاک شهیدان والامقام است.

وی شهادت را بالاترین پاداش و اجر در راه دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: ایران اسلامی، اقتدار، عزت و سربلندی امرزو خود را مدیون خون پاک شهداست.

فرماندار دهگلان تأکید کرد: همه ما می‌بایست صبر، استقامت و پایداری خانواده‌های معظم شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار