رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سقز:

شهدا چراغ هدایت و روشن انقلاب اسلامی هستند

«خشکدامن» گفت: امروز امنیت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون ایثار و جوانمردی‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان است و باید سیره شهدا ترسیم و سرلوحه امور باشد.
کد خبر: ۵۲۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ - 02May 2022

شهدا چراغ هدایت و روشن انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر، «جعفر توان» فرماندار سقز به همراه «محمد خشکدامن» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با تعدادی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر دیدار کردند.

جعفر توان فرماندار سقز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ما خادمین شهدا هستیم و قطعا می‌بایست یاد این ایثارگران والامقام را گرامی بداریم و در مسیر حرکت آنها گام برداریم، منش و مکتب این شهیدان عزیز باید الگوی زندگی همگان قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت پاسداشت شهدای سرفراز افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد شهدا اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود.

توان تصریح کرد: شهدای کارگر با زحمت و تلاش خود در عرصه اقتصادی و ایثار و از خود گذشتگی در دفاع از وطن همواره مایه افتخار ما بوده‌اند.

محمد خشکدامن رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سقز نیز در این دیدار از شهدا به عنوان چراغ هدایت و روشن انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: شهدا نقش بسزایی در تداوم انقلاب اسلامی و فراهم نمودن آزادی و امنیت برای هموطنان داشته‌اند و فداکاری  و تحمل سختی‌ها توسط خانواده‌های شهدا در ادامه ایثارگری‌های شهیدان بوده که با مجاهدت خود تکمیل کننده راه شهیدان هستند و قطعا این حرکت در نزد خدا بسیار ارزشمند است.

وی افزود: شهدا با رشادت و جانفشانی‌های خود ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی بودند و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و خدمت صادقانه و بی‌منت به آنها از وظایف مهم مسئولین است.

خشکدامن با تاکید بر اینکه فرهنگ دیدار با خانواده معظم شهدا باید در جامعه نهادینه شود، ادامه داد: امروز امنیت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون ایثار و جوانمردی‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان است و باید سیره شهدا از جمله شهدای کارگر ترسیم و سرلوحه امور باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سقز امنیت و آسایش امروز کشور حاصل جانفشانی و ایثار شهدا دانست و گفت: خانواده شهدا اسوه صبر و استقامت هستند و مردم ما همواره قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های آنان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار