سرپرست فرمانداری شهرستان «بانه»:

خانواده شهدا میراث گران‌بهای انقلاب اسلامی هستند

«خدری» دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، میراث گران‌بهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۵۲۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ - 16May 2022

خانواده شهدا ميراث گرانبهاي انقلاب اسلامي هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «کمال خدری» سرپرست فرمانداری شهرستان «بانه» به منظور تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی، به‌همراه جمعی از مسئولان شهرستانی، امروز (دوشنبه) با خانواده معظم شهید «محمدرسول قادری» دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: جانفشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس، به‌عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری، در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان «بانه» دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی برای ما و همه مسئولین است که باید همواره این دیدار‌ها انجام شود.

وی تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان میراث گران‌بهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

خدری خاطرنشان کرد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده‌های معظم شهدا را حفظ کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان «بانه» یادآور شد: امروز اگر دشمن قدرت نفوذ به کشور را ندارد، این امنیت را مرهون فداکاری شهدا هستیم؛ از این رو خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان، مشعل درخشانی هستند که توانسته‌اند اثری ماندگار از شهدا را در تاریخ این کشور ثبت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها