نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

خانواده‌ شهدا سند انقلاب اسلامی هستند

حجت‌الاسلام‌ «پورذهبی» بر تکریم و دیدار با خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: پیشرفت و سربلندی کنونی ملت ایران مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران است و خانواده‌های شهدا سند انقلاب و از ارزش‌‌های ملت ایران هستند.
کد خبر: ۵۱۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶ - 26April 2022

خانواده‌ شهدا سند انقلاب و از ارزش‌‌های ملت ایران هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام‌ «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان شامگاه دوشنبه در دیدار با خانواده شهیدان ماموستا «محی‌الدین بیانی» و ملا «محمد کریمیان» از شهدای روحانی که حضور فعالی در دفاع از انقلاب و مبارزه با گروهک‌های ضد انقلاب داشتند، بر تکریم و دیدار با خانواده شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: عزت، اقتدار، پیشرفت و سربلندی کنونی ملت ایران مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران است و خانواده‌های شهدا سند انقلاب و از ارزش‌‌های ملت ایران هستند.

سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دیدار با خانواده شهدا را افتخار دانست و اظهار داشت:همواره باید قدردان شهدا و خانواده‌های آنان باشیم چراکه با ایثار و استقامت خود در برابر دشمنان ایستادند و از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

وی افزود: عزت، اقتدار، پیشرفت و سربلندی کنونی ملت ایران مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران است.

در پایان این دیدارها چفیه متبرک و هدیه مقام معظم رهبری و نیز تابلوفرش منقش به تمثال شهیدان به خانواده این شهیدان والا مقام اهدا شد.

ماموستا «محی‌الدین بیانی» از شهدای روحانی در کردستان است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت سپاه پاسداران درآمد و تلاش و مجاهدت های خاصانه او برای حفظ و تداوم حکومت اسلامی موجب شد که افراد ضد انقلاب، نسبت به وی کینه بورزند و در نهایت در شهریور ۱۳۶۵ در شب عاشورای حسینی به منزل ماموستا بیانی حمله کردند و او را به شهادت رساندند.

«محمد کریمیان» نیز از جمله روحانیونی بود که حضور فعالی در دفاع از انقلاب و مبارزه با گروهک‌های ضد انقلاب داشت و به افشای هویت پلید آنها پرداخت به همین دلیل افراد ضد انقلاب به آزار و اذیت او روی آوردند سرانجام فروردین ۱۳۶۱ به منزل ملا محمد هجوم بردند و او را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار