مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین راه مقابله با دشمنان است

«تجفی» شهادت را بالاترین پاداش در راه دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۵۱۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ - 26April 2022

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین راه مقابله با دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «رضا نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در قالب طرح رمضان در دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان بیجار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وی شهادت را بالاترین پاداش و اجر در راه دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: ایران اسلامی، اقتدار، عزت و سربلندی امروز خود را مدیون خون پاک شهدا است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان خاطر نشان کرد: همه ما می‌بایست صبر، استقامت و پایداری خانواده‌های معظم شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهیدان با الگو گرفتن از انبیا و اولیای الهی درس جهاد، ایثار و شجاعت را به همگان آموختند، گفت: شهدا بهترین الگوی واقعی برای جوانان جامعه ما هستند.

نجفی یادآور شد: امروز عزت، آبرو و سربلندی که ملت ما در دنیا دارد همه از برکات خون شهدا است.

خانواده شهدا میراث ارزشمند انقلاب هستند

«علیرضا شهسواری» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار نیز در این دیدار به اهداف والای شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: همه باید در راستای اهداف مقدس شهدا گام برداریم، چرا که همه ما آنچه داریم از برکات وجود شهداست.

وی افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران، میراث ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و افتخار و پالایش روح انسان است.

شهسواری از صبر انقلابی خانواده‌های شهدا در توسعه و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تشکر و قدردانی کرد و گفت: همه ما می‌بایست صبر، استقامت و پایداری خانواده‌های معظم شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار