مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تأکید کرد؛

ضرورت برقراری ارتباط پویا میان بنیاد شهید و جامعه ایثارگران

«نجفی» گفت: با توجه به ضرورت برقراری ارتباطی پویا و دوسویه میان بنیاد شهید و جامعه معزز شاهد و ایثارگر، ملاقات عمومی به‌صورت مستمر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامت این عزیزان انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۰۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ - 13February 2022

ضرورت برقراری ارتباطی پویا میان بنیاد شهید و جامعه ایثارگرانبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، «رضا نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان به‌همراه معاون تعاون و امور اجتماعی و معاون بهداشت و درمان این اداره‌کل، با حضور در اداره بنیاد شهید مریوان با خانواده‌های شهدا و ایثارگران این شهرستان به‌صورت چهره به چهره ملاقات و درخواست‌های جامعه هدف را پاسخ دادند.

نجفی در حاشیه این ملاقات، خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه دانست و اظهار داشت: با توجه به ضرورت برقراری ارتباطی پویا و دوسویه میان بنیاد شهید و جامعه معزز شاهد و ایثارگر، ملاقات عمومی به‌صورت مستمر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامت این عزیزان انجام می‌شود.

وی افزود: در دیدار‌های چهره به چهره مردم با مسئولان، مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری شناسائی و مرتفع می‌شود و علاوه بر آن، زمینه‌ساز تحقق خدمت بی‌منت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مایه عزت و اقتدار کشور ما هستند و خدمت به آنان ارج نهادن به ارزش‌ها و آرمان‌های بلند شهیدان است.

وی با بیان اینکه خدمات ما به ایثارگران در مقابل آن همه عزت و شایستگی و بزرگی این عزیزان بسیار ناچیز است، یادآور شد: هر چقدر به این قشر معزز خدمت کنیم؛ ذره‌ای از ایثارگری و ازخودگذشتگی آنان را نمی‌توانیم جبران کنیم.

نجفی یادآور شد: بیشتر درخواست‌ها در حوزه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، وام مسکن، تسهیلات رفاهی، درمان، بیمه‌ای، شرایط برخورداری جانبازان از حق معیشت و پرستاری، امور تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر و امور حقوقی بود که پس از بررسی، برابر ضوابط ومقررات پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها