مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان:

صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و ایثارگران ستودنی است

«نجفی» گفت: صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و جانبازان ستودنی است و باید این صبر و استقامت را به‌عنوان اسوه و الگو در سطح جامعه به‌خوبی معرفی کرد.
کد خبر: ۵۰۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶ - 06February 2022

صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و ایثارگران ستودنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، «رضا نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان بانه جهت تکریم و رسیدگی به مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید، اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران موجب تقویت روحیه مسئولان و ایجاد امید و نشاط برای خدمت به مردم می‌شود.

وی افزود: صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و جانبازان ستودنی است و باید این صبر و استقامت را به‌عنوان اسوه و الگو در سطح جامعه به‌خوبی معرفی کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با تأکید بر اینکه تکريم خانواده‌های شهدا و جانبازان زمینه‌ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، یادآور شد: امنیت و آرامش امروز جامعه ناشی از جان‌فشانی شهدا و ایثارگری جانبازان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است و امروز لازم است که شهدا به‌عنوان الگویی مناسب برای نسل جوان و چراغ راه مسیر آنان در سطح جامعه به‌خوبی معرفی شوند.

نجفی با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون تکریم ایثارگران ممکن نیست، گفت: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم، نیازمند این هستیم تا جامعه ایثارگری خود را حمایت و از آنان الگوبرداری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار