استاندار کردستان:

شهدا با ایثار خود و امنیت را به ارمغان آوردند

«زارعی‌کوشا» امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون خون پاک شهیدان گرانقدر دانست و گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس با مقاومت در برابر دشمن بعثی، اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیافتد.
کد خبر: ۵۱۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵ - 30April 2022

شهدا با ایثار و مقاومت امنیت و آرامش را به ارمغان آوردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان به همراه «رضا نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با تعدادی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر این شهرستان سنندج دیدار کردند.

«اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون خون پاک شهیدان گرانقدر دانست و شهدا، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس با مقاومت در برابر دشمن بعثی، اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

وی افزود: احترام به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده‌های آنها یک وظیفه همگانی است و مسئولان تمام تلاش خود را برای کاهش آلام و مشکلات این خانواده‌ها به‌کار خواهند گرفت.

شهیدان سند زنده حقانیت ایران اسلامی هستند

«رضا نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان نیز شهدا را سند زنده حقانیت ایران اسلامی خواند و گفت: شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند، امروز ثمرات و برکات خون شهدا سبب شده تا این نظام الهی و اسلامی سرافرازانه در زمینه‌های مختلف خوش بدرخشد.

وی افزود: شهیدان تمامی وجود خود را برای خدا و مردم گذاشتند و نسل آینده این گواهی را خواهد داد که آنان چگونه شجاعانه در برابر دشمن متجاوز ایستادند و جان عزیز خود را فدا کردند.

نجفی با اشاره به اینکه باید نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش شود تصریح کرد: بدون تردید شهدا و ایثارگران بیشترین نقش را در تاریخ ملت ایران داشته‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان یادآور شد: شهدا با از خود گذشتگی سبب شدند ایران اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در دنیا در اوج عزت و افتخار قرار گیرد و همه آحاد جامعه و به ویژه مسئولان موظف‌اند، قدردان شهدا و ایثارگران باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار