استاندار کردستان:

هدف از اجرای هدفمندی یارانه‌ها کوتاه کردن دست دلالان از بازار است

«زارعی‌کوشا» گفت: دولت با اجرای طرح هدفمندی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، به‌دنبال کوتاه کردن دست دلالان از بازار و توزیع عادلانه یارانه به مردم است؛ اما انتظار می‌رود فعالان سیاسی و نخبگان برای اجرای هرچه مطلوب‌تر هدفمند کردن یارانه‌ها، دولت را همراهی کنند.
کد خبر: ۵۲۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶ - 16May 2022

هدف از اجرای هدفمندی یارانه‌ها کوتاه کردن دست دلالان از بازار استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان، امروز (دوشنبه) در نشست هم‌اندیشی با دبیران سیاسی احزاب و نخبگان استان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اجرای طرح هدفمندی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را یک ضرورت قطعی دانست و اظهار داشت: تبلیغات گسترده رسانه‌های معاند دلیلی بر تصمیم درست دولت مبنی بر مردمی‌سازی یارانه‌هاست.

وی از تأمین نیازمندی‌ها و کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در استان کردستان خبر داد و گفت: دولت با اجرای این طرح، به‌دنبال کوتاه کردن دست دلالان از بازار و توزیع عادلانه یارانه به مردم است؛ اما انتظار می‌رود فعالان سیاسی و نخبگان برای اجرای هرچه مطلوب‌تر هدفمند کردن یارانه‌ها، دولت را همراهی کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه برای مدیریت، توسعه و پیشبرد برنامه‌های دولت، مصمم هستم تا در طراحی و سیاست‌گذاری‌ها از همه افکار و جریانات فکری استفاده کنم، تصریح کرد: با نگاه همه‌جانبه و فارغ از مسائل جناحی، ریل‌گذاری مناسب جهت پیشرفت و آبادانی بیش از پیش استان کردستان را دنبال خواهیم کرد.

وی بیان کرد: بخشی از فرصت‌های استان کردستان بنا به دلایل مختلف در گذشته از دست رفته و نباید اجازه دهیم بیش‌ از این فرصت‌سوزی شود.

زارعی‌کوشا برطرف کردن مشکلات کنونی را نیازمند همت مضاعف مسئولان و همراهی همه فعالان سیاسی، نخبگان و اقشار مختلف مردم دانست و یادآور شد: دولت سیزدهم در شرایطی سکان اجرایی را در دست گرفت که کشور با تنگنا‌ها و دشواری‌های فراوان اقتصادی روبه‌رو بود و برای برون‌رفت از آن شرایط، تصمیم به ساماندهی ارز ترجیحی گرفته و با شجاعت آماده اصلاح این روند ناکارآمد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار