استاندار کردستان تأکید کرد؛

لزوم ساخت مسکن با کیفیت در کردستان

«زارعی‌کوشا» گفت: بسیار مهم است که مسکنی با کیفیت و در مکانی مناسبی ساخته شود تا در آینده با مشکلاتی که در حال حاضر برخی از مسکن‌های مهر ساخته شده در استان کردستان با آن مواجه است، روبه‌رو نشویم.
کد خبر: ۵۱۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱ - 28April 2022

لزوم ساخت مسکن با کیفیت در کردستانبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان، امروز (پنج‌شنبه) در جلسه شورای مسکن استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: عمده کار و اساسی‌ترین وظیفه ما در طرح نهضت ملی مسکن، تعیین زمین در سطح استان برای ساخت مسکن است.

وی افزود: درست است که تکلیف بر ساخت مسکن داریم؛ اما این موضوع نیز بسیار مهم است که مسکنی با کیفیت و در مکانی مناسبی ساخته شود تا در آینده با مشکلاتی که در حال حاضر برخی از مسکن‌های مهر ساخته شده در استان با آن مواجه است، روبه‌رو نشویم.

استاندار کردستان با اذعان به اینکه جانمایی‌ها‌ی مسکن مهر در برخی از شهرستان‌ها مناسب نیست، تصریح کرد: باید خانه‌هایی که قرار است برای مردم ساخته شود، در موقعیت مناسبی باشد.

زارعی‌کوشا بیان کرد: در برخی از شهرها مانند دهگلان که زمین‌های مرغوب کشاورزی وجود دارد، ادارات باید برای تأمین زمین ساخت مسکن به توافق برسند.

استاندار کردستان به گیر و گرفت‌هایی که بین ادارات وجود دارد اشاره کرد و یادآور شد: موضوعات و اختلافات بین ادارات باید بدون فوت وقت، تصمیم‌گیری و برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار