استاندار کردستان:

شهدای روحانی عامل وحدت و تقریب بین مسلمانان بودند

«زارعی‌کوشا» گفت: شهدای روحانی سرمایه‌های بزرگی هستند که در زمان حیات با شجاعت و بصیرت مردم را به سوی خدا دعوت می‌کردند و عامل وحدت و تقریب بین مسلمانان بودند.
کد خبر: ۵۱۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱ - 28April 2022

شهدای روحانی عامل وحدت و تقریب بین مسلمانان بودندبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان، امروز (پنج‌شنبه) در یادواره شهدای روحانی رمضان این استان اظهار داشت: مجاهدت‌های شهدا در زمان حیات در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و در خدمت دین مبین اسلام و شریعت نبوی بود و شهادت آن‌ها نیز خدمت مضاعفی به حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران کرد.

وی افزود: شهدای روشنگری همچون شهید ماموستا شیخ‌الاسلام و ماموستا برهان عالی نگذاشتند که دشمنان با تمسک از اختلافات مذهبی فتنه‌انگیزی کنند و مانع این نقشه شوم دشمنان شدند.

استاندار کردستان ادامه داد: شهدای روحانی پرچم وحدت را بلند کردند و مقبولیت آن‌ها نزد مردم مانع بزرگ دشمنان و سرسپردگان مزدوران و ایادی اسکتبار در منطقه بود که راهی جز ترور را برای از بین بردن آن‌ها نیافتند.

وی گفت: وقتی خون شهید بر زمین می‌ریزد اثرش از زمان حیاتش کمتر نیست و امروز ما به وجود روحانیون شهید شیعه و سنی در این منطقه افتخار می‌کنیم.

زارعی کوشا ادامه داد: شهدای روحانی سرمایه‌های بزرگی هستند که در زمان حیات با شجاعت و بصیرت مردم را به سوی خدا دعوت می‌کردند و عامل وحدت و تقریب بین مسلمانان بودند.

وی اضافه کرد: در تزویر و دروغگویی مدعیان مکتب پیامبر و سرسپردگان جریان منحوس سلفیت، همین بس که تا امروز یک جمله در مخالفت با رژیم صهیونیستی بر لب جاری نکرده‌اند و یک گام برای مبارزه با این رژیم منحوس برنداشته‌اند؛ اما برای ایجاد تفرقه و اختلافات و چندگانگی در صفوف مومنین و مسلمانان هر طرحی که به آن‌ها داده شد کوردلانه و مزدورانه پیروی و عمل کردند.

استاندار کردستان یادآور شد: امروز استان کردستان با وجود مشعل‌هایی درخشانی همچون شهدا راه وحدت را با قدرت بیش از پیش خواهد پیمود و ما نیز در جهت آرامش و آسایش نسبی و معیشت مناسب مردم، امور را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار