استاندار کردستان:

رفع مشکلات نیازمند حرکت جهادی است

«زارعی‌کوشا» جامعه و کشور را نیازمند یک حرکت جهادی دانست و گفت: برای رفع مشکلات و عقب ماندگی‌ها باید بر روی ظرفیت‌های درونی کشور تمرکز کنیم.
کد خبر: ۵۲۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ - 07May 2022

رفع مشکلات نیازمند حرکت جهادی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی که در سالن آزادی سنندج برگزار شد کشور را نیازمند یک حرکت جهادی دانست و اظهار داشت: برای رفع مشکلات و عقب ماندگی‌ها باید بر روی ظرفیت‌های درونی کشور تمرکز کنیم.

وی رفع این مشکلات را در گرو کار جهادی دانست و افزود: همانطور که با تکیه بر منویات رهبر در حوزه‌های مختلف علمی و دفاعی توانستیم خود را تا بالاترین سطح ممکن بالا بکشیم و در سطح بالایی قرار بگیریم، برای جبران مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها نیز نیازمند نگاهی جهادی هستیم.

زارعی‌کوشا به کارهای جهادی در دوران دفاع مقدس به عنوان الگو اشاره کرد و گفت: برخی بر این باورند که کار جهادی به معنی عدم توجه به تشریفات علمی و قانونی است اما کار جهادی باید بسیار کیفیت و قانونی اجرا شود.

وی با بیان اینکه فضا برای کار جهادی در کردستان زیاد است، یادآور شد: رفع تنش آبی در ۱۶۲ روستای کردستان یکی از حرکت‌های جهادی بی‌نظیر در استان است و امیدواریم در دولت جدید کارها با قدرت، قوت و سرعت بیشتری جلو برود بتوانیم از ظرفیت‌ جهادی بیشتری استفاده کنیم.

استاندار کردستان ورود جهارگران به حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی را لازم دانست و ادامه داد: امیدواریم جهادگران با ورود به این حوزه‌های و برنامه‌ریزی مناسب یاری‌گر دولت باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار