نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

کار جهادی را معنویت‌زا و بی‌منت است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» کار جهادی را معنویت‌زا عنوان کرد و گفت: خدمات جهادی معنویت ایجاد می‌کند و جهادگر با دل کار می‌کند و در مسیر خدمت به مردم تمام توان خود را بی‌منت به کار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۲۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ - 07May 2022

خدمت بی‌منت از شاخصه‌های بارز کار جهادی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی که در سالن آزادی سنندج برگزار شد با تبریک ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی و قدردانی از فعالیت‌های گروه‌های جهادی اظهار داشت: مردم آینه نظام جمهوری اسلامی هستند و وظیفه نظام نیز خدمت به مردم است بنابراین در ابتدای کار انسان باید میل به خدمت داشته باشد و خدمت بی‌منت از اساسی‌ترین نکاتی است که گروه‌های جهادی آن را الگوی کار خود قرار داده‌اند.

وی خدمت بدون منت را ویژگی‌ها و شاخصه‌های کار جهادی عنوان کرد و افزود: میل به خدمت در کار جهادی اصل کار است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی و کار جهادی تقدیر، ساعت اداری، پاداش و اضافه‌کاری معنا ندارد و فرد جهادگر بدون هیچ چشم‌داشتی به دنبال یک کار خالصانه و بی‌ریاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه جهادگران سپاه و بسیج ارزش و اهمیت کار جهادی را احیا کرده‌اند، خاطر نشان کرد: تلاش مجاهدت گونه به امور از نکاتی است که در کار جهادی باید به آن توجه شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی کار جهادی را معنویت‌زا عنوان کرد و گفت: خدمات جهادی معنویت ایجاد می‌کند و جهادگر با دل کار می‌کند و در مسیر خدمت به مردم تمام توان خود را بی‌منت به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار