نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

علما باید دشمن‌شناس و زمان‌شناس باشند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با اشاره به اینکه برخی‌ افراد به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان هستند، گفت: علما باید دشمن‌شناس و زمان‌شناس باشند چراکه جامعه کنونی نیاز به آرامش داشته و روحانیون باید در بیان مطالب و نحوه موضع‌گیری‌ها دقت داشته باشند.
کد خبر: ۵۲۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷ - 15May 2022

علما باید دشمن‌شناس و زمان‌شناس باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز (یکشنبه) در همایش تجلیل از مدرسان مدارس علوم دینی استان کردستان ضمن احترام به جایگاه معلمان اظهار داشت: همواره باید بر حفظ مقام و جایگاه معلم در جامعه تاکید شود چراکه معلمان یکی از عزیزترین و دلسوزترین اقشار جامعه هستند که باید به نیکی و با احترام از آنان یاد کنیم.

وی افزود: معلمان از «علم، شرافت، شفقت و دلسوزی و معنویت» برخوردارند چراکه علم احترام‌ می‌آورد البته علم‌آموزی و آموزش نیازمند پیش مطالعه است، معلمان در حین تدریس به بیان نکات مهم و ارزش‌ها بپردازند.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: تقویت سطح علمی و به‌روزرسانی معلومات، آگاهی‌بخشی و توجه ویژه به ارزش‌ها همچون ایثار و شهادت شهدا و هوشمندی نسبت به مسائل روز نیاز جامعه امروزی است بنابراین علم‌ معلمان باید به‌روزرسانی شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه برخی‌ افراد به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان هستند تأکید کرد: علما باید دشمن‌شناس و زمان‌شناس باشند چراکه جامعه کنونی نیاز به آرامش داشته و روحانیون باید در بیان مطالب و نحوه موضع‌گیری‌ها دقت داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها