نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

«ایثار» از ویژگی‌های بارز تلاشگران هلال‌احمر است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» ایثار، احترام به انسانیت و جلب رضایت‌مندی مردم را از ویژگی‌های بارز تلاشگران هلال‌احمر عنوان کرد و گفت: نیروهای جمعیت هلال‌احمر باید در انجام وظایف خود همواره از صفات بارز ایثار و از خودگذشتگی برخوردار باشند.
کد خبر: ۵۲۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹ - 10May 2022

«ایثار، احترام به انسانیت و جلب رضایت‌مندی مردم» از ویژگی‌های بارز تلاشگران هلال‌احمر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز (سه‌شنبه) در دیدار با مدیر و کارکنان جمعیت هلال‌احمر کردستان، با تبریک صدمین سال تاسیس هلال‌احمر به همه فعالان این عرصه در استان، فعالیت‌های بشردوستانه هلال‌احمر را ارزشمند عنوان کرد و اظهار داشت: نیروهای جمعیت تلاشگر هلال‌احمر در همه گرفتاری‌ها و بحران‌ها در صف اول خدمت‌رسانی هستند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات شغلی این قشر تلاشگر برطرف شود، افزود: انتظار می‌رود امدادگران و نیروهای تلاشگر این جمعیت که مشکل داشته، از لحاظ جایگاه شغلی ارتقا پیدا کنند تا دغدغه‌های آنان برای خدمت‌رسانی بیشتر رفع شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان «ایثار، احترام به انسانیت و جلب رضایت‌مندی مردم» را از ویژگی‌های بارز تلاشگران هلال‌احمر عنوان کرد و یادآور شد: نیروهای جمعیت هلال‌احمر باید در انجام وظایف خود همواره از صفات بارز ایثار و از خودگذشتگی برخوردار باشند.

حجت‌الاسلام پورذهبی خطاب به نیروهای هلال‌احمر گفت: امیدوارم همواره در پیشبرد اهداف متعالی و بشردوستانه سربلند و موفق باشید و وظایف خودش را به نحو احسن انجام دهید چراکه رضایت خلق، رضایت خدا را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار