نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

آرمان‌های انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان تبیین و بازگو شود

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با تأکید بر اینکه باید آرمان‌های انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان در مدرسه تبیین و بازگو شود، گفت: باید نسل جوان امروزی با ارزش‌های انقلاب اسلامی و واقعیات و اقدامات انجام‌شده در حوزه‌های مختلف نسبت به دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز آشنا شوند.
کد خبر: ۵۲۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ - 07May 2022

آرمان‌های انقلاب برای دانش‌آموزان تبیین و بازگو شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، امروز (شنبه) در مراسم بزرگداشت مقام معلم و آئین تجلیل از معلمان سرآمد و منتخب کردستان که در سالن «سلیمان خاطر» سنندج برگزار شد، به جایگاه و مقام معلمان اشاره کرد و اظهار داشت: روایات زیادی در رابطه با اهمیت جایگاه و مقام معلم وجود دارد و معلم به خاطر علم و جایگاهی که دارد، از احترام خاصی برخوردار است؛ چراکه با تعلیم و نشر علم، انسان‌ها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می‌‍‌دهد.

وی معلمی را شغلی شریف و قابل احترام دانست و افزود: علم، شرافت، شفقت، دلسوزی و معنویت از ویژگی‌های بارز معلمان است که همواره دغدغه تحصیل و پیشرفت دانش‌آموزان را دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ادامه داد: تلاش معلمان برای آموزش مجازی در دوران کرونا، بیان‌گر دلسوزی و دغدغه آن‌ها نسبت به تحصیل دانش‌آموزان است و زحمات آنان بر کسی پوشیده نیست.

وی تقویت علمی و به روزرسانی معلومات را اولویت کاری معلمان دانست و خاطرنشان کرد: دنیا در حال تغییر و پیشرفت است و می‌طلبد که به علم روز مسلط باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه باید آرمان‌های انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان در مدرسه تبیین و بازگو شود، خاطرنشان کرد: مراقب باشیم که مطالبات معیشتی و انسانی معلمان دستاویز مطامع سیاسی دیگران نشود و این هم نیازمند هوشمندی جامعه فرهنگیان است.

حجت‌الاسلام پورذهبی ادامه داد: باید نسل جوان امروزی در کنار مشکلات، با ارزش‌های انقلاب و واقعیات و اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف نسبت به دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار