نماینده ولیفقیه در کردستان:

الگوهای رفتاری و اخلاقی حضرت سیدالشهدا (ع) مورد توجه قرار گیرد

حجت‌الاسلام «پورذهبی» اخلاص در عمل را ضروری دانست و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی، توجه به محتوا و معرفی الگوهای رفتاری و اخلاقی حضرت سیدالشهدا (ع) در استان در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۵۲۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸ - 28May 2022

معرفی الگوهای رفتاری و اخلاقی حضرت سیدالشهدا(ع) مورد توجه قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در کردستان امروز در آیین معارفه مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان اظهار داشت: این جلسه متعلق به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همه ما خادم این ستاد هستیم و مسئول جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همواره خود را خدمتگزار ستاد بداند.

وی افزود: هیچکس نمی‌تواند عشق و اراده انسان به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را نادیده بگیرد و باید شأن و جایگاه ستاد بازسازی عتبات عالیات حفظ شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی اخلاص در عمل را ضروری دانست و عنوان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، توجه به محتوا و معرفی الگوهای رفتاری و اخلاقی حضرت سیدالشهدا (ع) و شاعران عاشورایی در استان در دستور کار قرار گیرد.

وی به تولید برنامه‌های فاخر فرهنگی در حوزه عتبات عالیات تأکید کرد و یادآور شد: این برنامه‌ها متناسب با شرایط استان تدوین شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر لزوم تلاش در راه اشاعه آموزه‌های دینی و مذهبی تاکید کرد و افزود: هر کس که خدا خیر خواه او باشد، محبت امام حسین (ع) و شوق زیارتش را در دل او می‌اندازد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه سردار دل‌ها، ادامه داد: از زحمات چندین ساله مسئول سابق این ستاد در استان تشکر کرده و برای رییس جدید نیز آرزوی موفقیت داریم.

در این جلسه، از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام «سید محمد سادات» قدردانی و «رضا کرمی» به عنوان مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار