جانشین رئیس ستاد عتبات عالیات کشور:

پیاده‌روی اربعین نشان از ارادت مردم به سیدالشهدا (ع) است

«نامجو» گفت: پیاده‌روی اربعین نشان از وفاداری و اوج ارادت مردم به حضرت سیدالشهدا (ع) و نشانه‌هایی از ظهور حضرت امام زمان (عج) است که باید قدر این ظرفیت را بیش از پیش بدانیم.
کد خبر: ۵۲۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶ - 28May 2022

پیاده‌روی اربعین نشان از وفاداری و ارادت مردم به سیدالشهدا(ع) استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مجید نامجو» جانشین رئیس ستاد عتبات عالیات کشور امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات، یادگار سردار سلیمانی است و با نگاه عظیمی که ایشان داشتند رفتار و عمل سردار سلیمانی تبدیل به مکتب سردار سلیمانی شده و این کار بزرگی است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی خواستار برنامه‌ریزی برای توسعه ۲۰ سال آینده عتبات بودند، افزود: باین کار در دستورکار ستاد بازسازی عتبات قرار گرفته است و برای تحقق این امر نیازمند به روز کردن برنامه‌ها هستیم.

جانشین رئیس ستاد عتبات عالیات کشور ادامه داد: پیاده‌روی اربعین نشان از وفاداری و اوج ارادت مردم به حضرت سیدالشهدا(ع) و نشانه‌هایی از ظهور حضرت امام زمان(عج) است که باید قدر این ظرفیت را بیش از پیش بدانیم.

نامجو خاطرنشان کرد: ستاد عتبات عالیات کشور کاملا مردمی است و  از هیچ سازمانی پول نگرفته و ارتباط با دوستان عراقی برای ساخت عتبات بسیار صمیمی و نزدیک بوده و رئیس جدید نیز باید  از همه ظرفیت‌های استان برای توسعه برنامه‌ها و پیشبرد اهداف ستاد عتبات عالیات استفاده کند.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام «سید محمد سادات» قدردانی و «رضا کرمی» به عنوان مسئول جدید ستاد عتبات عالیات استان کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار