فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

اصل حاکمیت نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است

سردار «حسینی» گفت: گروه‌های جهادی در زمان وقوع حوادث طبیعی در کشور برای خدمت به مردم حضور دارند و اصل حاکمیت نظام جمهوری اسلامی که خدمت به مردم است را اثبات کردند.
کد خبر: ۵۲۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ - 07May 2022

اصل حاکمیت نظام جمهوری اسلامی خدمت بی‌منت به مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی که در سالن آزادی سنندج برگزار شد با یادآوری جانفشانی‌ها و خدمات ارزنده سپاه در تمامی مراحل انقلاب اسلامی اظهار داشت: فلسفه تشکیل سپاه از همان ابتدا خدمت به کشور و مردم عزیزمان و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب بوده و الحمدالله این را با گذشت چهل و چند ساله از انقلاب با قوت و قدرت ثابت کرده است.

وی به حضور قهرمانانه بسیجیان در کنار سپاه در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: بعد از دوران دفاع مقدس، بسیج و گروه‌های جهادی در زمینه محرومیت‌زدایی، تامین معیشت محرومین، پیشرفت و آبادانی روستاها و پیشرفت شهرها نقش‌آفریتی کردند و شبانه روز و در گرما و سرما تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: گروه‌های جهادی در زمان وقوع حوادث طبیعی در کشور برای خدمت به مردم حضور دارند و اصل حاکمیت نظام جمهوری اسلامی که خدمت بی‌منت به مردم است را نشان دادند.

وی با بیان اینکه جهادگران در عین گمنامی با عمل خالصانه خدمت می‌کنند، گفت: توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، ماسک، شناسایی خانواده‌های درگیر کرونا، آزادسازی زندانیان، توزیع گوشی و لوازم التحریر، توزیع غذای گرم از جمله اقدامات گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در استان است و علاوه بر آن جهادگران از امروز به کمک و حمایت مدیران ادارات به مدت ۱۰ روز در مناطق مختلف در عرصه‌های مختلف فعالیت خواهند کرد که بخشی از محرومیت‌ها را برطرف کنند.

سردار حسینی از تشکیل و راه‌اندازی صندوق‌های قرض الحسنه خبر داد و تصریح کرد: عضویت بیش از یک هزار و ۴۰۰ گروه در این صندوق‌های قرض‌الحسنه، پرداخت وام‌ تبصره ۱۶ به میزان ۱۶ میلیارد تومان و پرداخت ۵ هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات از صندوق‌های قرض‌الحسنه را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در کردستان برشمرد.

وی از شناسایی ۵۰ هزار خانوار بوسیله گروه‌های جهادی و جهادگران بسیجی و بسیج سازندگی استان خبر داد و گفت: در همین ایام کرونا بالغ بر ۲۶۹ میلیارد تومان خدمات مختلف نقدی و اجناسی به قشر محروم پرداخت هزینه شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان جهاد آبرسانی به روستاهای استان با تنش آبی را یکی از اقدامات بسیج سازندگی از ابتدای سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: با این اقدام جهادی مشکل تامین آب برای 162 روستای استان توسط بسیج سازندگی و سپاه حل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار