فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

«جهاد تبیین» نقشه راه است

سردار «حسینی» گفت: جهاد تبیین نقشه راه و یکی از کلیدواژه‌هایی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید دارند؛ بنابراین روحانیون شیعه و سنی همان‌گونه که با وحدت خود خوش درخشیدند، در جهاد تبیین نیز همکاری کنند.
کد خبر: ۵۳۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲ - 04July 2022

«جهاد تبیین» نقشه راه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، امروز (دوشنبه) در همایش پرچمداران دین و اندیشه که با حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به اتحاد و همبستگی میان علما، روحانیون و سپاه اشاره کرد و اظهار داشت: ارتباط روحانیون کردستان اعم از شیعه و سنی با سپاه در سطح بسیار خوبی است.

وی به بیان مسائل روز و مشکلات از طریق خطبه‌های نماز جمعه اشاره کرد و افزود: روحانیون و ائمه جمعه مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه را در خطبه‌های نماز جمعه بیان کرده و همواره با سپاه ارتباط خوبی داشته و در برنامه‌های آن حضور فعالی دارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین نقشه راه و یکی از کلیدواژه‌هایی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید دارند؛ بنابراین روحانیون شیعه و سنی همان‌گونه که با وحدت خود خوش درخشیدند، در جهاد تبیین نیز همکاری کنند.

سردار حسینی خواستار اتحاد و همبستگی ملی بیش‌ازپیش شد و یادآور شد: تقویت انسجام و همبستگی ملی مهم‌ترین راهبرد خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و عبور از مشکلات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار