رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح:

وضعیت شاخص‌های امنیتی کردستان از متوسط کشور بالاتر است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: با وجود اینکه کردستان، استانی مرزی است، اما شرایط نشان می‌دهد در بسیاری از بخش‌ها و شاخص‌های امنیتی اوضاع این استان از متوسط کشور بهتر است.
کد خبر: ۵۳۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳ - 03July 2022

وضعیت شاخص‌های امنیتی کردستان از متوسط کشور بالاتر استبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار محمد باقری روز یکشنبه در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های انتظامی و مرزبانی استان کردستان در سنندج ضمن مناسب ارزیابی کردن آمادگی انتظامی و مرزبانی استان، امنیت پایدار امروز کردستان را مرهون تلاش‌ها در بخش‌های مختلف انتظامی و مرزبانی استان دانست.

وی افزود: بحمدالله با تلاش بخش‌های انتظامی و مرزبانی امنیت قابل قبول و پایداری در استان کردستان برقرار هست.

سرلشکر باقری تصریح کرد: با وجود اینکه کردستان، استانی مرزی است و در منطقه همجوار ما وضعیت به سامانی وجود ندارد، اما شرایط نشان می‌دهد در بسیاری از بخش‌ها و شاخص‌های امنیتی اوضاع این استان از متوسط کشور بهتر است.

وی افزود: در بخش‌های مختلف اطلاعاتی، امنیتی، مرزبانی، آگاهی، پلیس فتا و سایر قسمت‌ها کار‌های مختلفی در استان کردستان انجام شده است که نشانگر تلاش نیرو‌های حاضر در این استان است.

سرلشکر باقری اظهار کرد: در بخش‌هایی هم ابداعات و ابتکاراتی بود از جمله برای حرکت خودرو‌ها در برف یا انجام مأموریت‌های مختلف پلیسی، امنیتی، اطلاعاتی و از جهت آمادگی نیز گزارش‌های تیم‌های پیشرو ما نشان می‌دهد از جهت مهارت، آموزش، توانمندی و آمادگی نیرو‌ها و هم رزمانمان در انتظامی و مرزبانی استان وضعیت خوبی دارند و از این جهت خدا را شاکر هستیم و قدردانی می‌کنیم.

وی اعلام کرد: در این سفر هم جمع بندی‌هایی در مورد وضعیت انتظامی و مرزبانی استان خواهیم داشت که در جهت ارتقا توان و کیفیت عزیزان ان شاء الله مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار