فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

معلمان عامل توسعه فرهنگ و پیشرفت کشور هستند

سردار «حسینی» معلمان را عامل توسعه فرهنگ و پیشرفت کشور دانست و گفت: علم سکوی پیشرفت به سمت قله‌های پیشرفت است و معلمان بابد با تعلیم و تربیت جوانان را برای رسیدن به اهداف بلند تربیت و تحویل جامعه دهند.
کد خبر: ۵۲۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ - 07May 2022

معلمان عامل توسعه فرهنگ و پیشرفت کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، امروز (شنبه) در مراسم بزرگداشت مقام معلم و آیین تجلیل از معلمان منتخب کردستان که در سالن «سلیمان خاطر» سنندج برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلم، به جایگاه باارزش معلمان اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش معلمان بر کسی پوشیده نیست و آن‌ها همواره سعی دارند دانش‌آموزان انقلابی و ارزشی تحویل جامعه دهند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر علم‌آموزی و پیشرفت علمی کشور تاکید دارند و در این‌باره فرمودند که از این حوزه حمایت خواهند کرد؛ بنابراین باید همه با هم این امر مهم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: در حالی‌که معلمان با مشکلاتی مواجه‌اند، انتظار از آن‌ها برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر کشور زیاد است.

وی علم را زیربنای همه پیشرفت‌ها دانست و گفت: علم سکوی پرتاب به سمت قله‌های پیشرفت است و معلمان بابد با تعلیم و تربیت جوانان را برای رسیدن به اهداف بلند تربیت و تحویل جامعه دهند.

سردار حسینی، جایگاه معلمان را ارزشمند توصیف کرد و افزود: همه ما نسبت به مقام والای معلمان سر تعظیم فرود آورده و هیچ‌گاه خوبی، نقش، اهمیت و زحمات کار آنان را فراموش نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: برخی‌ها با افکار پلید در تلاشند با تشویش اذهان عمومی و سوءاستفاده از احساساسات دیگران، به امنیت کنونی خدشه وارد کنند و جامعه را به انحراف بکشانند که خوشبختانه با تیزبینی و آگاهی بالای معلمان همه دسیسه‌های آنان نقش بر آب شده است.

حسینی معلمان را عامل توسعه فرهنگ و پیشرفت کشور دانست و یادآور شد: معلمان همواره با آگاهی در برابر دشمنان هوشیار باشند و اجازه ندهند که آنان به اهداف پلید خود برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها